آیت الله صافی گلپایگانی بر تشویق حافظان و مفسران قرآن تاكید كرد
نوشته شده توسط : abbuse

به گزارش ایرنا از مركز خبر حوزه، وی در دیدار با مسوول جامعة القرآن الكریم و تعدادی از حافظان قرآن از كشورهای مختلف،بابیان اینكه آنطور كه باید حافظان و مفسران قرآن تشویق نمی شوند ،افزود: تشویق كسانی كه خلاف معارف اسلام رفتار می‌كنند و برای مثال همه عمرشان را به گناه مشغول بوده‌اند، جایز نیست.

آیت الله صافی گلپایگانی، انس و آشنایی هر چه بیشتر با قرآن را باعث نورانیت دانست و گفت: همه نواقص جامعه از مانوس ‌نبودن با قرآن و معارف قرآنی سرچشمه می‌گیرد.

وی تاكید كرد: هرچه میزان انس جامعه با معارف قرآن كریم بیشتر باشد، جامعه نیز موفق‌تر و دارای نواقص كمتر خواهد بود.

این مرجع تقلید بابیان اهمیت آموزش تفسیر قرآن كریم به حافظان بیان كرد:اگر حافظان بخواهند به قرآن تمسك كنند،باید به اهل بیت(س) هم متمسك شوند و تفسیر آیات شریفه را از ایشان فرابگیرند.

وی در عین حال خطاب به بانوان حافظ قرآن گفت:خواهرانی كه توفیق حفظ قرآن را پیدا كرده‌اند، باید حیات قرآنی یك زن مسلمان را هم داشته و الگویی برای دیگر بانوان جامعه باشند.

آیت الله صافی گلپایگانی در پایان ضمن تشكر از فعالیت مركز جامعة القرآن، خواستار اهتمام بیشتر به معارف اهل بیت(س) در كنار فعالیت قرآنی این موسسه شد.

در ابتدای این دیدار،حجت الاسلام'محمدرضا طباطبایی'، مسوول جامعة القرآن گزارشی از برنامه‌های این موسسه ارایه و از توجه خاص آیت الله صافی به این مركز تقدیر كرد.

/7404/ 550/





:: برچسب‌ها: جشن تولد , خیابان ,
:: بازدید از این مطلب : 422
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: