حضور آحاد مردم در انتخابات، باشكوه و دشمن شكن خواهد بود
نوشته شده توسط : abbuse

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار ایرنا, حجت الاسلام 'مرتضی بیگدلی' در نشست مشترك اعضای ستاد انتخابات، هیأت نظارت و كاندیداهای مجلس در حوزه انتخابی دزفول در محل سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان افزود: مردم ایران با حضور پرشور و همه جانبه خود در انتخابات باید افراد شایسته, متخصص و دلسوز نظام و كشور را انتخاب كنند.

سرپرست فرمانداری دزفول نیز در این جلسه گفت: با تمام توان برای برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی بر اساس فرامین مقام معظم رهبری آماده ایم.

'عبدالرضا احسانی نیا' در ادامه سخنان خود قانون مداری, حاكمیت اخلاق و رقابت سالم در چارچوب قانون را از مشخصه های اصلی این ستاد در برگزاری انتخابات ذكر كرد.

وی تاكید كرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هر انتخابات باعث اعتلای پرچم نظام مقدس گردیده و بر وفاق, همدلی و نشاط مردم می افزاید, بنابر این ایجاد فضایی سالم جهت تحقق اهداف یاد شده و ایجاد زمینه حضور گسترده و حداكثری مردم پای صندوق های اخذ رای را از مهمترین اهداف عوامل اجرایی انتخابات خواهد بود.

حجت الاسلام 'ابوهلال' دادستان دزفول نیز در این نشست گفت: به منظور رسیدگی به مشكلات و تخلفات انتخاباتی شعبه ویژه ای برای رسیدگی و پیگیری تخلفات انتخابات در نظر گرفته می شود.

/8111/538/320





:: برچسب‌ها: گربه , دریاچه ,
:: بازدید از این مطلب : 402
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
khashayar در تاریخ : 1390/12/3/3 - - گفته است :
سلام!!اhame chiz dar yek site جهت اداره سایت خود کاربر فعال می پذیزد.

در بخش های مختلف!تعداد کاربر مورد نیاز 12 نفر می باشد در صورت تمایل به همکاری مارا اگاه سازید؟منتظر حضورتان هستیم؟لطفا جواب را در نظر دهید بگذارید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: