نهم ربیع الاول آغاز امامت دوازدهمین آفتاب عشق
نوشته شده توسط : abbuse

براساس روایات امام غایب و آخرین گل امامت كه همواره نسیم حضورش در دوران غیبتش احساس می شود، به اذن الهی دوران غیبت را پشت سرمی گذارد و دل های تشنه عدالت و خسته از ظلم و بیداد انسان های زورمدار را با ظهورش سیراب می كند و جای جای این كره خاكی را از عطر حضورش سرمست خواهد كرد.

از آنجا كه خلفای عباسی بر اساس سخن رسول الله (ص) و امامان معصوم علیهم السلام، از تولد حضرت مهدی (عج) خبر دار شده بودند، همواره امام حسن عسكری (ع)پدر بزرگوار ایشان را زیر نظر داشتند.

امام صادق (ع) در خصوص تولد مهدی موعود (عج) اینگونه می فرماید: محمد، علی، فاطمه، حسن، حسین و ائمه اولاد حسین، 14نوری هستند كه خدای تعالی، 14هزار سال پیش از خلق جمیع مخلوقات، آنها را خلق كرد. آخر ایشان مهدی قائم (ع) است كه بعد از غیبتش، قیام می كند و زمین را از هر گونه جور و ستم پاك می گرداند.

اكنون قرن ها از غیبت دوازدهمین حجت حق حجت ابن الحسن العسكری (عج) می گذرد و جهان تشنه روشنی آفتاب و دل های بی قرار، منتظرند تا آخرین گل زیبای ولایت و امامت سكان هدایت بشریت را در دست گیرد.

امروز مفهوم غیبت به كلمه ای عادی تبدیل شده كه منتظران در جمعه هر هفته با خود برای آمدنش زمزمه می كنند و لحظه ها را به شماره نشسته اند.

ای حجت حق از كلام تو رودها به خروش می آیند، از صلابت تو كوه ها سر تعظیم فرود می آورند، از استقامت تو آسمان خاكسار می شود، از عبادت عاشقانه تو حضرت حق به خلقتت افتخار می كند پس بیا و با حضورت این كره خاكی را از هر آنچه زشتی و پلیدی است دور نگه دار تا وعده الهی محقق شده و دنیا سراسر عدالت و زیبایی شود.

ای منتظران، ای دلبستگان خورشید امامت، سختی های زمان، دیری نمی پاید و قائم آل محمد (عج) از راه می رسد و زمین را از قسط و عدل پر می كند.

او حجت پنهان خداوند بر اهل زمین است و نوری را كه امام حسین (ع) در دل های آسمانی برافروخت، در سراسر زمین منتشر می سازد.

آن منجی موعود روزی با شمشیر عدالتش زنجیر ستم را از هم خواهد گسست و خورشید عدالتش از پشت ابرهای انتظار طلوع خواهد كرد تا جهان، پر از نور حقیقت شود.

ای عاشقان ظهور اینك در سالروز آغاز امامت امام زمان (عج) به امید آمدنش دعای فرج را با حضور قلب زمزمه كرده و از حضرت حق آمدنش را خالصانه و خاشعانه بخواهید باشد كه گوشه ای از دعاها و راز و نیازها این گره بسته را بگشاید و فرج آقایمان میسر شود.

فراهنگ 1883**1588





:: برچسب‌ها: موزه , دریاچه ,
:: بازدید از این مطلب : 466
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: