یادداشت تفاهم ورزشی بین ارضروم تركیه و آذربایجان شرقی امضا شد
نوشته شده توسط : abbuse

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی تربیت بدنی استان، سیدمحمد شروین اسبقیان كه به همراه استاندار آذربایجان شرقی در قالب یك هیات اقتصادی، تجاری و ورزشی به استان ارضروم تركیه سفر كرده بود یادداشت تفاهمی برای ارتقاء سطح ورزشی دو استان امضا كرد.

سیدمحمد شروین اسبقیان در بازگشت از این سفر اظهارداشت: با امضای این تفاهم نامه سطح تعاملات ورزشی بین دو استان بیش از پیش رونق خواهد گرفت و رقابتها ، اردوها و كلاس های آموزشی مشتركی در دو استان برگزار می شود.

وی افزود: استان ارضروم تركیه از توانایی خوبی در بخش ورزش های زمستانی برخوردار است و میزبانی المپیك زمستانی دانشجویان بر توانایی های این استان افزوده و آذربایجان شرقی نیز به جهت داشتن پیست اسكی سهند، توانایی خوبی در زمینه همكاری های ورزشی می تواند داشته باشد.

اسبقیان با اشاره به اینكه توسعه ارتباطات ورزشی در بین استان های كشورهای همجوار اجرایی می شود، گفت: ورزش آذربایجان شرقی همواره وزنه سنگین و تاثیر گذاری در ورزش كشور و منطقه بوده و قهرمانان نامی و بزرگ این استان افتخارات زیادی برای كشور آفریده و امكانات خوبی در استان برای برگزاری رقابت های بین المللی و ارتباط با استان های مرزی كشورهای همسایه وجود دارد.

مدیركل تربیت بدنی استان در این سفر از تاسیسات ورزش‌ های زمستانی ارضروم تركیه بازدید كرد.

7233/587





:: برچسب‌ها: سفر ,
:: بازدید از این مطلب : 392
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: