معدنچی:امیدوارم بار دیگر به همراه دنیزلی در تیم محبوبم بازی كنم
نوشته شده توسط : abbuse

مهرزاد معدنچی روز یكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: برخلاف شایعات اخیر هیچ صحبتی برای بازگشتم به پرسپولیس نشده است و در این مدت تنها یك بار آن هم شب قبل از بازی با استقلال، دنیزلی را دیدم.

وی ادامه داد: در آن دیدار چند دقیقه ای با هم به گفت و گو پرداختیم و هیچ صحبتی هم از بازگشت من به پرسپولیس نشد.

بازیكن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: به شدت علاقه دارم كه به تیم محبوبم بازگردم و در ابتدا فصل نیز این امكان وجود داشت كه بعضی دوستان مانع شدند.

وی تصریح كرد: دنیزلی مربی بسیار بزرگی است و هر زمان كه با او كار كردم نشان داده به شدت به من اعتقاد دارم.

وی اظهار داشت: علاقه مند هستم یك بار دیگر با او در تیم پرسپولیس كار كنم و امیدوارم این اتفاق رخ دهد زیرا حضور در پرسپولیس آرزوی من است.

معدنچی در خصوص زمان بازگشتش به میادین گفت: حدود سه هفته دیگر می توانم به میادین بازگردم اما تا به دوران خوب خود برسم كمی به زمان نیاز دارم.

بازیكن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان كرد: با هر شرایطی همیشه آماده خدمت به پرسپولیس بودم و حتی سالی كه به استیل آذین رفتم حاضر بودم با مبلغ بسیار كمتری به تیم محبوبم بیایم.

9118**1440





:: برچسب‌ها: ابرها , اسکاتلند , گل ,
:: بازدید از این مطلب : 458
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: