فروش اینترنتی بلیت اتوبوس‌ های بین شهری از امروز آغاز ‌شد
نوشته شده توسط : abbuse

گزارش ایرنا به نقل از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با اشاره به این كه طرح جابه ‌جایی مسافران نوروزی تا نیمه فروردین ماه سال 91 ادامه خواهد داشت، افزود: ستادهای نوروزی در مركز و ادارات كل راه و ترابری و ادارات كل حمل و نقل و پایانه‌های سراسر كشور تشكیل شده و فعالیت آن نیز به صورت شبانه‌روزی خواهد بود.

'شهریار افندی ‌زاده' افزود: هماهنگی با ارگان‌هایی مانند وزارت علوم، تحقیقات و فن‌آوری همچنین ستاد مشترك ارتش جمهوری اسلامی ایران برای برنامه‌ریزی تعطیلی دانشگاه‌ها و مرخصی سربازان، ورود اتوبوس‌های ویژه تك ‌صندلی خواب به ناوگان قبلی در مسیرهای مختلف از اقداماتی می باشد كه برای سفرهای نوروزی هموطنان پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: ورود مینی‌بوس‌‌های جدید به ناوگان مسافری بین شهری با خدمات ویژه در ایام نوروز، شناسایی ایام و مسیرهای دارای بیشترین تقاضای سفر و اتخاذ تدابیر لازم جهت بهره‌برداری از حداكثر ظرفیت ناوگان حمل و نقل عمومی و ناوگان كمكی در صورت نیاز، از دیگر تدابیر پیش‌بینی شده در ایام تعطیلات نوروزی می‌باشد.

معاون وزیر راه و ترابری همچنین كنترل و نظارت محسوس و نامحسوس بر فعالیت شركت‌ها و رانندگان و نحوه سرویس‌دهی به مسافران به منظور ارایه خدمات مناسب به مسافران، در نظر گرفتن ابزارهایی همچون تلفن گویا، صندوق‌های انتقادات و پیشنهادات، طرح فرم‌های نظرسنجی پست ' جواب قبول ' برای برقراری ارتباط با مسافران و بهره‌گیری از سامانه شماره 3000143 برای دریافت نظرات و مشكلات احتمالی استفاده‌كنندگان از وسایل‌نقلیه عمومی به صورت شبانه‌روزی را از دیگر تدابیر اندیشیده شده در این راستا عنوان كرد.

افندی‌زاده در خصوص نحوه اطلاع ‌رسانی و پاسخ گویی به مسافران در ایام طرح نوروزی سال 1391 نیز اضافه كرد: در مدت اجرای این طرح مراكز مدیریت راه‌ها در تهران و استان‌ها به صورت شبانه‌روزی فعالیت می‌كنند.

وی افزود: شماره‌های 141 (210 خط) و 9-88926668 درخصوص وضعیت راه‌ها به طور شبانه‌روزی پاسخگوی هموطنان هستند و سرویس پیام كوتاه 1000141 برای دسترسی آسان مسافران به وضعیت راه‌ها و فاصله بین شهرها (با وارد كردن كد شهر مبدأ‌ و كد شهر مقصد برای اعلام وضعیت و طول محور) فعال است.

افندی زاده از آماده‌سازی محورهای جاده‌ای قبل از شروع سفرهای نوروزی نیز خبر داد و گفت: لكه‌گیری، درزگیری و اجرای روكش‌های موضعی رویه‌هایی كه در اثر عملیات راهداری زمستانی و پاشیدن شن و نمك دچار فرسایش و خرابی شده‌اند و همچنین اطلاع ‌رسانی از وضعیت راه‌ها و درج پیام‌های ایمنی از جمله این اقداماتی است كه برای ایمنی بیشتر مسافران نوروزی صورت پذیرفته است.

معاون‌ وزیر راه و شهرسازی درخصوص اقداماتی كه برای اجرای طرح نوروزی 1391 در حین سفر پیش‌بینی شده نیز گفت: حضور فعال راهداران در طول راه‌ها، حضور فعال گشت‌های راهداری به صورت شبانه‌روزی در محورها، همكاری و تعامل با سایر نهادهای خدماتی و امدادی مستند سازی فعالیت‌های راهداری نوروزی و ارسال به مبادی مربوطه برای اطلاع ‌رسانی و بازدیدهای دوره‌ای مدیران راهداری ستادی و استانی از راه‌ها نیز برنامه‌هایی هستند كه توسط سازمان‌ راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در حین سفرهای نوروزی سال 1391 اجرا خواهد شد.

تهرام/1914/1144**1319





:: برچسب‌ها: فرانسه , به من , فرمت مربع ,
:: بازدید از این مطلب : 460
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: