حیدری: حضور بانوان در عرصه مدیریتی ورزش سواركاری باید جدی گرفته شود
نوشته شده توسط : abbuse

به گزارش چهارشنبه شب ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون سواركاری، 'محمود حیدری' در همایش بانوان فعال سواركاری كه در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد اظهار داشت: استفاده از خرد جمعی در تمامی زمینه های مرتبط با ورزش سواركاری و صنعت اسب یكی از مهمترین برنامه های فدراسیون سواركاری است.

وی با بیان اینكه تغییر و تحول اساسی در ورزش سواركاری زمانی اتفاق می افتد كه از همه نیروهای موجود استفاده شود ادامه داد: فدراسیون سواركاری با تمام توان ساماندهی و تشكیل كمیته های مختلف را دنبال می كند و بانوان سواركار، مربی و داور در كمیته های مختلف حضور فعال و چشمگیر دارند.

سرپرست فدراسیون سواركاری تصریح كرد: بر این باور هستیم كه هیچ كس را نباید حذف كرد و افراد با ناكارآمدی در كارها زمینه حذف خود را فراهم می كنند.

حیدری گفت: تلاش می كنیم تا بستر لازم را برای افراد ماخصص و كارآمد در زمینه های مختلف فراهم كنیم و ورزش سواركاری با همكاری و همدلی، توسعه و گسترش یابد.

وی با بیان اینكه در تشكیل كمیته های مختلف فدراسیون سواركاری، برای نخستین بار كمیته های استعدادیابی، تیم های ملی و همگانی كردن ورزش سواركاری تشكیل شده است، خاطر نشان كرد: ریاست كمیته های همگانی كردن ورزش سواكاری و جشنواره زیبایی بر عهده بانوان است و تمامی اعضای كمیته همگانی نیز از بانوان انتخاب شده اند.

در همایش بانوان فعال ورزش سواركاری كه برای نخستین بار توسط فدراسیون سواركاری برگزار شد بیش از 50 نفر از بانوان پیشكسوت، داور، مربی و سواركار حضور داشتند.

7537/ 3404





:: برچسب‌ها: خیابان , نقاشی های دیواری , فوتبال ,
:: بازدید از این مطلب : 450
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: