شاطرزاده: به اهدافمان رسیدیم
نوشته شده توسط : abbuse

'حسن شاطرزاده' روز یكشنبه در گفت وگو با ایرنا، خاطرنشان كرد: در برنامه های ابتدای سال دو هدف را تشریح كرده بودیم كه یكی از آنها تكرار قهرمانی سوپر لیگ با رشد فنی و مهارت های روانی نفرات و دیگری كسب سكو در جام باشگاه های جهان بود كه به این اهدف رسیدیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه برای اجرایی كردن برنامه های كه كادر فنی در نظر گرفته بود، بازیكنان تیم مشاركت خوبی داشتند و باید به خاطر مسوولیت پذیری از آنان تشكر كنم.

شاطرزاده در خصوص معیارهای كادر فنی سپاهان در خصوص رشد فنی بازیكنان گفت: نفرات تیم نسبت به سال گذشته باخت بسیار كمتری داشته و امتیازات كمتری را واگذار كردند و در عین حال امتیازات بیشتری را از رقیبان كسب كردند كه این مساله رشد فنی آنان را نشان می دهد.

وی افزود: برای رسیدن به این موفقیت مهارت های ذهنی، انگیزه و اعتماد به نفس هم نقش مهمی دارد و ما در كادر فنی خود روانشناس ورزشی، فیزیوتراپ و مربیان مختلفی داریم كه به ما كمك شایانی داشته اند.

مربی تیم فولاد ادامه داد: زمانی كه ورزشكاران مهارت های فنی خود را به خوبی شناسایی كرده و با ایجاد انگیزه و استفاده از ذهن خود به روی تاتامی حاضر شوند به نتیجه خوبی دست پیدا می كنند.

وی در خصوص كسب 6 قهرمانی متوالی سپاهان در لیگ برتر گفت: مسوولان باشگاه، مربیان و بازیكنان نگرش روبه جلو دارند و با هدف گذاری در هر رقابتی شركت می كنند.

شاطرزاده در پاسخ به این سوال كه بسیاری از مربیان سوپر لیگ كاراته دلیل موفقیت سپاهان را هزینه های این باشگاه می دانند، گفت: ما با یك كار گروهی و همچون خانواده ای كار خود را دنبال می كنیم و مسایل مالی بحث آخر تیم كاراته سپاهان محسوب می شود.

وی در مورد حضور تیم ملی ایران در مسابقات آسیایی و جهانی كاراته گفت: رسیدن به موفقیت در این دو رقابت مستلزم یك برنامه ریزی قوی است و در این راستا باشگاه ها و تیم ملی باید در راستای منافع یكدیگر حركت كنند.

مربی سپاهان اظهار داشت: فدراسیون دارای آئین نامه ای است كه طی آن باشگاه ها می توانند از تعداد معدودی بازیكن ملی پوش استفاده كنند كه معتقدم این تصمیم درست نیست، چراكه ما برخی ورزشكاران را ساخته و پرداخته می كنیم و زمانی كه وارد تیم ملی می شوند دیگر خودمان اجازه استفاده از آنان را نداریم.

3783/1647





:: برچسب‌ها: سان , فرمت مربع ,
:: بازدید از این مطلب : 463
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: