بازیكنان باریج اسانس اجازه قدرت نمایی به هاوش گنبد را نخواهند داد
نوشته شده توسط : abbuse

'حسین معدنی' روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، تیم هاوش گنبدكاووس را تیمی یكدست و هماهنگ دانست و اظهار داشت: با اجرای برنامه های تاكتیكی مورد نظرمان می توانیم با كنترل بازی، تیم هاوش را با شكست بدرقه كنیم.

معدنی اضافه كرد: هرچند تیم هاوش در نیم فصل دوم نتایج خیلی خوبی گرفته اما به علت مصدومیت 'مجتبی عطار ' لیبروی با تجربه خود، در دو دیدار گذشته اش با مشكلات زیادی روبرو بوده است.

وی با بیان اینكه بازیكنان باریج اسانس در آمادگی خوبی بسر می برد، تصریح كرد: در بازی قبلی خود مقابل شهرداری تبریز، بازی 2

بر صفر باخته را در نهایت با پیروزی 3 بر 2 عوض كردیم ولی به خاطر از دست دادن یك امتیاز این دیدار از بازیكنانم راضی نبودم.

معدنی با اشاره به اینكه بازیكنان تیم باریج اسانس هنوز در دریافت توپ ها ضعیف هستند، خاطرنشان كرد: تمرینات اختصاصی و مناسبی برای آنها در نظر گرفته ایم اما برای رفع كامل این مشكل به زمان زیادی احتیاج داریم.

تیم والیبال باریج اسانس كاشان در هفته نهم دور برگشت مسابقه های والیبال لیگ برتر باشگاه های ایران (هفته بیست و دوم)، ساعت 17 فردا (یكشنبه) در سالن ورزشی تختی شهرستان كاشان، میزبان تیم هاوش گنبدكاووس

خواهد بود.

1724/ 9876

1589





:: برچسب‌ها: خام ,
:: بازدید از این مطلب : 447
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 22 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: