بازار گرم تبلیغات/ گروه های سیاسی در تهران و اشخاص در شهرستان
نوشته شده توسط : abbuse

گزارش خبرنگاران 'خبرهای یك' از تهران و سایر نقاط كشور حاكی است كه تبلیغات انتخاباتی در پایتخت با تابلوی گروه ها و تشكل های سیاسی رونق داشته اما در شهرستان ها، این تبلیغات حول محور اشخاص و نامزدها متمركز بوده است.

برخی گروه های سیاسی با استقرار غرفه و جایگاهی خاص در میادین پرتردد راهپیمایان تهرانی، اقدام به توزیع جزوات و نشریات معرف دیدگاه خود پرداختند.

جبهه متحد اصولگرایان بر روی پارچه نوشته های خود نوشته بود:'معنویت، عقلانیت، عدالت و پیشرفت در سایه ولایت' ؛ 'خانه ای بسازیم شایسته مردم ایران، آینده از آن امت اسلامی، تا آخر ایستاده ایم'.

حزب موتلفه نیز در پلاكاردهایی كه در دست راهپیمایان مشاهده می شد با انتشار عكسی از صندوق رای كه بر روی آن شعار 'تكرار بدر و خیبر با انتخاب برتر' نوشته شده بود؛ پیام خود را در دعوت از مردم برای شركت در انتخابات اعلام كرد.

'خانه ای بسازیم شایسته مردم ایران' دیگر شعار تبلیغاتی این حزب اصولگرا بود.

درباره فعالیت تبلیغی گروه های اصلاح طلب نیز خبر رسیده كه خانه كارگر از تشكل های این طیف سیاسی، ویژه نامه ای را در تبلیغ نامزدهای خود در انتخابات مجلس نهم توزیع كرده است.

ستادهای مردمی جوانان و دانشجویان جبهه پایداری انقلاب اسلامی نیز با توزیع اقلام تبلیغاتی مندرج در یك كاغذ قطع A4 با جنس كاغذ كاهی به تبیین اهداف شكل گیری و معرفی حامیان این جبهه متشكل از گروه ها و چهره های اصولگرا پرداخته است.

پشت صفحه این اقلام تبلیغی تصریح شده است كه 'هرگز جز برای خدا كار مكن' و در ادامه شماره پیامكی برای جذب جوانان و دانشجویان قید شده است.

در همین حال از شهرستان ها خبر رسیده كه برخی داوطلبان با ارسال پیامك در دعوت مردم به راهپیمایی از مناسبت یوم الله 22 بهمن برای معرفی خود به مردم شهر و دیار خود استفاده كرده اند.

از استان لرستان خبر رسیده كه برخی از داوطلبان در قالب گروه های یكصد نفره و بیشتر از هواداران خود در مسیرهای مختلف راهپیمایی خرم آباد حضور یافته و به تبلیغ پرداخته اند.

سیام**7269**7273**1625**9129**9121**گ.س**2026





:: برچسب‌ها: روش , لا ,
:: بازدید از این مطلب : 456
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 22 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: