ایران قدرت پاسخگویی به تهدیدات رژیم صهیونیستی را دارد
نوشته شده توسط : abbuse

ماهاتیر محمد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، خاطرنشان كرد: این رژیم غاصب گرچه سلاح های هسته ای و نامتعارف در اختیار دارد، اما برغم همه اینها ایران نیز از قدرت نظامی قابل توجهی برخوردار بوده و قادر به پاسخگویی به تهدیدات خواهد بود.

رییس بنیاد صلح جهانی پردانا مالزی افزود: رژیم صهیونیستی تنها به دنبال بهانه ای است كه بتواند بر علیه ایران اقدامی انجام دهد و اكنون تبلیغات گسترده ای را به راه انداخته و به تحریك ها كشورها می پردازد.

ماهاتیر محمد در ادامه بر حق ایران در دستیابی به انرژی صلح آمیز هسته ای تاكید كرد و گفت: قدرت های بزرگ و زورگو نباید با تهدید تلاش كنند این حق را از ملت ها سلب كنند.

وی با تاكید بر اینكه تحریم ها و تهدیدها به زیان بسیاری از اقتصادهای جهان حتی خود غربی ها خواهد بود، گفت: به طور یقین تحریم و تهدید چاره كار نیست.

نخست وزیر پیشین مالزی همچنین تصریح كرد: تحریم های اعمال شده و همچنین گزارش هایی كه از طرف كشورهای غربی در مورد ایران مطرح می شود تنها با هدف توقف برنامه صلح آمیز هسته ای این كشور صورت می گیرد.

وی خاطرنشان كرد: این فشارها و تهدیدها در حالی صورت می گیرد كه دستیابی به این نوع انرژی و استفاده از آن از حقوق مسلم ایران به شمار می رود.

آساق**335** 3404





:: برچسب‌ها: ایالات متحده ,
:: بازدید از این مطلب : 414
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: