خبرنگاران و منتقدان سینمایی در نشست فیلم همه چی آرومه سكوت كردند
نوشته شده توسط : abbuse

به گزارش روز جمعه خبرنگار گروه فرهنگی ایرنا،نشست نقد و بررسی فیلم 'همه چی آرومه' ساخته 'مصطفی منصور یار' با حضور كمرنگ خبرنگاران و منتقدان سینمایی در سالن نشست های برج میلاد برگزار شد.

این جلسه كه بدون طرح پرسشی از سوی اصحاب رسانه همراه بود،به صحنه گفت و گو بین منتقد مجری و كارگردان فیلم تبدیل شد.

سكوت امروز خبرنگاران و منتقدان سینمایی در نشست پرسش وپاسخ فیلم یادشده در اعتراض به برخوردهای غیر حرفه ای برخی تهیه كنندگان و كارگردانان در طول برپایی جشنواره سی ام صورت گرفت.

بیش از 40 خبرنگار و منتقد سینمایی امروز در نامه ای به دبیر جشنواره فیام فجر نسبت به برخوردهای صورت گرفته با اهالی رسانه از سوی برخی فعالان سینمایی در نشست های نقد و بررسی این رویداد هنری انتقاد كردند.

'رامتین شهبازی' منتقد - مجری در ابتدای نشست فیلم همه چی آرومه گفت كه هر كس طبق دلخواه خود فیلم می سازد و این اشكالی ندارد اما سوالی كه من از عوامل برگزاری این نشست ها دارم این است كه آیا لازم است برای همه فیلم ها منتقد حضور داشته باشد و نقد كند؟

وی ادامه داد: جشنواره رو به پایان است اما این سوال باقی است كه چرا هر فیلمی وارد جشنواره شده است، منظورم توهین به فیلم یا فیلمسازی نیست.اما جایگاه بسیاری از فیلم های عرضه شده در جشنواره امسال مشخص نیست.

این منتقد گفت: نمی توانم نقدی كه برای فیلم 'برف روی كاج ها ' ارایه می دهم در مورد این فیلم هم داشته باشم.حتی در نشست نقد فیلم 'رهاتر از دریا' هم حضور پیدا نكردم كه شنیدم به صحنه درگیری كارگردان و تهیه كننده تبدیل شده است.

منصوریاركارگردان فیلم همه چی آرومه در پاسخ به مقایسه كمدی این فیلم با فیلم اخراجی ها گفت :'همه چی آرومه' را با فیلمی كه همه ارزشها را زیر سوال برده مقایسه نكنید.

وی همچنین گفت: خوشحالم كه وارد محبوب ترین خانواده یعنی خانواده سینمای ایران شدم.

منصور یار توضیح داد: این فیلم با هدف مخاطب به صورت تینیجری - جوانان پسند- ساخته شد اما در هنگام نمایش فیلم دیدم كه گروهی از سینما بیرون رفتند و فیلم را تا انتها تماشا نكردند.

'همه چی آرومه' نخستین ساخته 'مصطفی منصوریار' است و بازیگرانی چون سحرقریشی، علی صادقی، جواد عزتی، مجید صالحی، رضا داود نژاد و سیاوش خیرابی در آن حضور دارند.

نشست پرسش و پاسخ این فیلم بدون حضور هیچ یك از بازیگران ان برگزارشد.

برنامه نمایش فیلم های جشنواره سی ام فجر تا 23 بهمن ماه ادامه دارد.

فراهنگ**9173**





:: برچسب‌ها: رودخانه , سفید , فرمت مربع ,
:: بازدید از این مطلب : 420
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: