بیست وپنجمین كنفرانس بین المللی وحدت اسلامی امشب پایان می یابد
نوشته شده توسط : abbuse

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، در مراسم پایانی این كنفرانس كه قرار است با حضور 'سید محمد حسینی' وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از ساعت 19 آغاز شود، ضمن تكریم شخصیت های تقریب و اهدای جوایز كتاب سال تقریب، كمیسیون سه گانه فرهنگی، ارتباطات بین الملل و امور ایران و كمیته های مجمع عمومی تقریب مذاهب اسلامی گزارش های خود را ارایه خواهند كرد.

سخنرانی آیت الله 'محمدعلی تسخیری' دبیر كل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در خصوص نتایج برگزاری این دوره از كنفرانس و صدور بیانیه پایانی از سوی شركت كنندگان دیگر برنامه های مراسم پایانی را تشكیل می دهد.

میهمانان شركت كننده در این كنفرانس از میان شخصیت های فرهیخته، وزرای كشورهای اسلامی، علما و مفتیان، استادان دانشگاه ها و دیگر مجامع علمی و فرهنگی داخل و خارج از كشور، برای شركت در این كنفرانس دعوت شده اند.

روسیه، فرانسه، عربستان، سوریه، تونس، لبنان، استرالیا، مصر، مالزی، سودان، آمریكا، پاكستان، هندوستان، تایلند، سوئد، آذربایجان، انگلستان، دانمارك، اردن، عراق، اندونزی، گامبیا، چین، تاتارستان، تركیه، افغانستان، سنگال، یمن و امارات عربی متحده از جمله كشورهای شركت كننده در این كنفرانس هستند.

همچنین 30 میهمان داخلی از متفكران شیعه و اهل تسنن مناطق گوناگون ایران (استان های مرزی كشور) در این كنفرانس حضور دارند.

ارزیابی عملكرد 20 ساله مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و نشست بیداری اسلامی، موضوعات در نظر گرفته شده برای بیست وپنجمین كنفرانس بین المللی وحدت اسلامی بود.

فراهنگ ** 1883 ** 1071





:: برچسب‌ها: جزیره , سرگرمی ,
:: بازدید از این مطلب : 421
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: