مردم حضوری دشمن شكن در مراسم 22 بهمن داشته باشند
نوشته شده توسط : abbuse

به گزارش روز پنج شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، انقلاب اسلامی ایران، در این بیانیه آمده است:انقلاب اسلامی ایران روحیه ظلم‌ستیزی و مبارزه با استكبار و استبداد را در میان تمام ملل آزادی خواه منطقه و جهان احیا كرد .

درادامه آمده است : این نقطه عطف بی بدیل تاریخ معاصر ایران و جهان، ثمره خون پاك بهترین فرزندان ایران اسلامی است كه گوش به فرمان رهبر و ولی امر خود، طاغوت را در هم شكستند و نهالی را در این سرزمین پاك غرس كردند كه اكنون پس از 33 سال، شاخ و برگ‌های با بركت آن بر كشورهای منطقه و جهان سایه افكنده است.

این بیانیه می افزاید: ملت‌های مسلمان در بسیاری كشورها طعم شیرین میوه‌های این درخت تناور را می‌چشند‌ و این همان تحقق وعده الهی مبنی بر پیروزی حق بر باطل است.

در این بیانیه تصریح شده است: انقلاب اسلامی ایران نه تنها روحیه معنویت، مجاهدت، تلاش، استقلال طلبی و پیشرفت را در كالبد ملت مسلمان ایران دمید، بلكه از همان اوایل پیروزی، روحیه ظلم‌ستیزی و مبارزه با استكبار و استبداد را در میان تمام ملل آزادی خواه منطقه و جهان نیز احیا كرد‌ و اكنون شاهد به بار نشستن این تعالیم متعالی در داخل كشور و نیز سایر كشورهای منطقه و جهان هستیم‌.

در این بیانیه تصریح شده است: از یك سو پیشرفت‌های خیره كننده و حیرت‌آور مجاهدان عرصه های علم و فناوری كه علی رغم همه تحریم ها و فشارها، با ابداعات و تلاش های خود در همه حوزه ها، دوست و دشمن را به تعظیم و تكریم واداشته؛ و از سوی دیگر سقوط پی در پی دیكتاتورهای وابسته و غرب گرای منطقه و حاكم شدن ملل مسلمان این كشورها بر سرنوشت خود و حتی خیزش‌های مردمی در قلب اروپا و آمریكا بر ضد سرمایه‌داری را موجب شده است.

در ادامه این بیانیه آمده است: اكنون در آستانه سی و چهارمین بهار انقلاب اسلامی، در شرایطی كه امواج مبارك بیداری اسلامی حكام وابسته منطقه را یكی پس از دیگری به كام خود می كشد و این تحولات، منطقه و جهان را در شرایط حساس و سرنوشت‌سازی قرار داده است؛ دشمنان حق و حقیقت با تمام امكانات و توانایی های خود جهت مهار این موج و سر منشأ آن یعنی جمهوری اسلامی ایران به صحنه آمده و بی‌سابقه ترین فشارها و تحریم ها را علیه كشورمان اعمال می كنند.

سیام**2022**1601





:: برچسب‌ها: خیابان , هاوایی , نیکون ,
:: بازدید از این مطلب : 400
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: