هنرمندان در تولید آثار نمایشی بر منابع ایرانی تاكید داشته باشند
نوشته شده توسط : abbuse

سیدمحمد حسینی، شامگاه چهارشنبه با حضور در مجموعه تئاترشهر به تماشای نمایش 'خون رقصه' به كارگردانی رضا صابری در تالار چهارسو نشست و بعد از اتمام نمایش در گفت وگو با خبرنگاران حاضر در جشنواره گفت: خوشبختانه در جشنواره سی ام تئاتر فجر آثار ارزشمند و موفقی از گروه های داخلی حضور یافته است.

وی ادامه داد: تلاش هنرمندان تئاتر باید بر این امر استوار باشد كه بتوانند بیشترین ارتباط را با تماشاگران به وجود بیاورد و این مهم زمانی به بهترین شكل صورت می گیرد كه گروه های نمایشی برای تولید آثار خود از منابع و داشته های غنی فرهنگ و ادب ایرانی بهره ببرند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره حمایت های مالی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از هنرمندان در قالب صندوق حمایت از هنرمندان بیمار گفت: اقدامات صورت گرفته از سوی معاونت امور هنری در راستای حمایت همه جانبه از هنرمندان كشورمان به عنوان سرمایه -های فرهنگی تا كنون به نحوی شایسته انجام پذیرفته است و امیدوارم این حمایت ها در سال آینده با رشد و گسترش بیشتری ادامه داشته باشد.

حسینی درباره حضور هنرمندان به خصوص جامعه تئاتری كشور در انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی تاكید كرد: بدون شك همانند دوره های گذشته، عموم مردم و به ویژه جامعه هنرمندان حضور چشمگیری در انتخابات خواهند داشت.

وی ادامه داد: در شرایط فعلی این حضور پررنگ مردم و هنرمندان نشان خواهد داد، ملت ایران و جامعه هنری با اقتدار تمام پشتیبان ولایت هستند و برای اثبات بیش از پیش صلابت ایران در جهان با قدرت در پای صندوق های رای حضور خواهند یافت.

سی امین جشنواره بین المللی تئاتر فجر تا 22 بهمن ماه در تهران بر پا است.

فراهنگ**ا.خ





:: برچسب‌ها: گربه , تورنتو , معماری ,
:: بازدید از این مطلب : 397
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: