طرح سؤال از رییس جمهوری در شرایط فعلی یك نوع تندروی سیاسی است
نوشته شده توسط : abbuse

'اسدالله عباسی ' روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اگرچه ممكن است برخی انتقادات وجود داشته باشد اما در این برهه زمانی كه انتخابات مجلس را در پیش داریم و اوضاع جهانی به این شكل است، طرح سوال از رییس جمهور یك نوع تندروی سیاسی است تا دولت را به چالش بكشند.

وی اظهار كرد: در برهه ای كه قوه مجریه اراده خودش را برای برگزاری انتخابات سالم گذاشته، تضعیف رییس دولت با طرح سوال در شرایطی كه كمتر از یك ماه به انتخابات مانده، رنگ و بوی سیاسی دارد و عده ای به علت ضعف رفتارهای قانونگذاری خودشان، این حركت را انجام می دهند.

به گفته این عضو كمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، طرح سوال از رییس جمهور آخرین راه در بحث نظارت بر دستگاه های اجرایی است حال اینكه قبلا مباحثی بین سه قوه مطرح شده و جلسات تعاملی گذاشته شده تا مشكلات رفع شود.

عباسی اضافه كرد: عده ای به جای اینكه دولت را در مقابل دشمنان خارجی تقویت كنند، موجب تضعیف روند توسعه كشور می شوند و این، به صلاح نظام اسلامی نیست.

وی خاطرنشان ساخت: طبق رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، باید همه مسوولان و خدمتگزاران ضمن انجام وظیفه قانونی، با تعامل با یكدیگر باعث تقویت نظام اسلامی و برنامه های توسعه كشور باشند. ك/3

605/695/508





:: برچسب‌ها: به من ,
:: بازدید از این مطلب : 412
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: