رنگرز:برای رقابتهای گزینشی چین آماده می شویم
نوشته شده توسط : abbuse

به گزارش روز یكشنبه ایرنا و به نقل از سایت فدراسیون كشتی، حسن رنگرز با بیان این مطلب افزود: قبل از اعزام به رقابتهای گزینشی بازیهای المپیك 2012 لندن در قزاقستان پیش بینی می كردیم كه با توجه به مسائلی مانند میزبانی قزاقستانی ها و اعمال نفوذ داوری باید خود را برای مسابقات گزینشی در چین آماده كنیم.

وی افزود : در كشتی آزاد با كسب دو سهمیه المپیك در وزنهای 60 و 84 كیلوگرم توسط مسعود اسماعیل پور و احسان لشكری عملكرد خوبی داشتیم و كشتی های روبه جلوی كشتی گیران نشان از حركت مثبت كادر فنی تیم ملی دارد.

دارنده مدال طلای جهان تصریح كرد: ضمن اینكه در وزن 120 كیلوگرم پرویز هادی عملكرد مناسبی داشت، باید به این چنین كشتی گیرانی میدان داد و ما می توانیم در گزینشی چین سهمیه بازیهای المپیك 2012 لندن در این وزن را كسب كنیم.

وی تاكید كرد: در كشتی فرنگی نیز بازگشت حمید سوریان پس از یك سال و كسب سهمیه المپیك یك اتفاق خوب برای كشتی ایران است و از طرفی نیز قاسم رضایی در وزن 96 كیلوگرم با شكست سالدادزه ازبكستانی با اقتدار و كسب مدال طلا المپیكی شد.

دارنده مدال برنز كشتی فرنگی جهان در پایان خاطر نشان كرد: در وزنهای 74 و 84 كیلوگرم علیزاده ونعمت پور حریفان خود را دست كم گرفتند و نتوانستند سهمیه المپیك را كسب كنند به هرحال ما در این اوزان فرنگی كاران خوبی داریم و امیدوارم در مسابقات گزینشی چین كه 8 تا 10 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می شود و در هر وزن سه نفر سهمیه المپیك را بدست می آورند بتوانیم كار را یكسره كنیم.

رقابتهای كشتی گزینشی بازیهای المپیك 2012 لندن در قاره آسیا در روزهای 11 تا 13 فروردین ماه در شهر آستانه قزاقستان برگزار شد و تیم ایران در هر دو رشته آزاد و فرنگی 2 سهمیه المپیك 2012 لندن را بدست آورد.

1587**1440





:: برچسب‌ها: رقص ,
:: بازدید از این مطلب : 241
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: