قلاده های طلا به درستی حاشیه و متن فتنه 88 را به تصویر كشیده است
نوشته شده توسط : abbuse

'سعید مستغاثی' روز یكشنبه در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا گفت: فیلم سینمایی قلاده های طلا بار همه فیلم هایی كه قرار بود درباره فتنه سال 88 ساخته شود به دوش می كشد.

وی افزود: ابوالقاسم طالبی به عنوان كارگردان این اثر سینمایی اثری قابل توجهی را خلق كرده و این فیلم با وجود نقاط ضعفی كه دارد اثری ارزشمند در سینمای ایران محسوب می شود.

این منتقد سینمای ایران یادآور شد: فیلم قلاده های طلا روایتی صحیح از یكی از فرازهای تاریخ معاصر كشور است و امروز می توان تاریخ معاصر ایران را به قبل و بعد از فتنه سال 88 تبدیل كنیم.

مستغاثی با اشاره به تاكیدات مقام معظم رهبری برای پرداختن به متن و حاشیه فتنه 88 تصریح كرد: سینمای ما در این عرصه در دو سال اخیر عملكرد مطلوبی نداشته است و قلاده های طلا در جای خود می تواند اقدام موثری در به تصویر كشیدن متن و حاشیه فتنه 88 باشد.

وی با اشاره به استقبال مردم از فیلم قلاده های طلا تاكید كرد: مردم فیلمی را كه در باره متن و واقعی اجتماع باشد را دوست دارند؛ مردم ما 33 سال پای انقلاب اسلامی ایستادگی كرده اند و وقتی بداند كه سینما به این ایستادگی ها اعتنایی ندارد نسبت به این هنر بی تفاوت می شوند اما وقتی فیلمی همچون قلاده های طلا به این مقوله بپردازد حتما با استقبال مردم مواجه می شود.

این منتقد سینما یادآور شد: مردم ما افراد هوشیار هستند و از فیلمی كه بخشی از حواشی فتنه 88 را به تصویر بكشد استقبال می كنند.

مستغاثی ادامه داد: اگر چند اثر سینمایی دیگر همانند قلاده های طلا در سینمای ایران ساخته شود سینمای ایران به جایگاه مطلوب خود خواهد رسید.

فیلم سینمایی 'قلاده های طلا' به كارگردانی 'ابوالقاسم طالبی' هم اكنون در سینماهای سراسر كشور در حال اكران است. امین حیایی، محمدرضا شریفی نیا، حمیدرضا پگاه، نیلوفر خوش خلق و محمود عزیزی از جمله بازیگران این اثر سینمایی سیاسی هستند.

فراهنگ**1983** 1418





:: برچسب‌ها: خانواده ,
:: بازدید از این مطلب : 211
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: