میزان مسافرین ورودی به 31 استان كشور 39 درصد رشد داشته است
نوشته شده توسط : abbuse

'منوچهر جهانیان' روز شنبه در جمع خبرنگاران كردستان و در شهر سنندج افزود: استفاده مسافران ورودی به 31 استان كشور از خودرو شخصی 33 درصد افزایش داشته است.

وی اظهار داشت: استفاده این مسافران از وسایل حمل و نقل عمومی 10.5 درصد، از حمل و نقل ریلی 20.3 درصد، از هواپیما 69.5 درصد و از راه دریایی هزار و 511 درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینكه در همین مدت اقامت در مراكز اقامتی 20.5 درصد رشد داشته است، افزود: استفاده مسافران و گردشگران از هتل 35.9 درصد، مهمانپذیر 10.7 درصد، هتل آپارتمان 18.7 درصد، منازل استیجاری 57.7 درصد ، كمپ های موقت 59.1 درصد و چادرهای مسافرتی 4.4 درصد افزایش داشته است.

وی گفت: اسكان مسافران در مدارس از 22.8 درصد كاهش برخوردار بوده است.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی كشور از رشد 49 درصدی گردشگران خارجی در سال گذشته خبر داد و افزود: رشد حضور گردشگران خارجی از شعارها و برنامه های اصلی سازمان میراث فرهنگی است كه در این راستا كارگروه های مختلفی ایجاد شده و كارهای كارشناسی و برنامه ریزی های مدونی انجام شده است كه در سال 91 به میزان 7.5 میلیون گردشگر خارجی در كشور داشته باشیم.

جهانیان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جاذبه های گردشگری طبیعی كردستان اظهار داشت: تلاش سازمان میراث فرهنگی بر این است كه در خرداد ماه همایشی بین المللی به منظور معرفی توانمندی های گردشگری طبیعی كردستان و آیین ها و باورهای اجتماعی به گردشگران داخلی و خارجی برگزار كند. ك/2

570





:: برچسب‌ها: آیفون ,
:: بازدید از این مطلب : 218
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: