استاندار كرمان: 12 فروردین روز حماسه، حضور، استقلال و آزادی است
نوشته شده توسط : abbuse

'اسماعیل نجار' روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران، ضمن تجلیل از مقام شامخ شهیدان انقلاب و رهبری های داهیانه امام راحل، افزود: انقلابی كه با خون شهیدان و با رهبری های پیامبرگونه آن پیر جماران هدایت شد در 12 فروردین تثبیت و نهال جمهوری اسلامی در سرزمین پاك ایران اسلامی بارور شد.

وی گفت: بدون تردید روز 12 فروردین در تاریخ ماندگار خواهد شد چرا كه اندیشه، احساس و تفكر ملتی بزرگ در این روز به منصه ظهور رسید.

استاندار كرمان حضور میلیونی مردم و استقبال بی نظیر امت سرافراز ایران از همه پرسی 12 فرودین 58 را به عنوان سندی گویا از افتخارات امت ایران برشمرد و افزود: آن حماسه ها و آن حضور بود كه امروز بیداری اسلامی در دنیای امروز، منطقه را در نوردیده و قطار انقلاب روز به روز به مقصدی دیگر می رسد.

وی بیان كرد: باعث سرافرازی این نظام مردمی و الهی است كه بعد از 33 سال، اكنون به رشد چشمگیری در همه زمینه ها رسیده ایم به گونه ای كه جهانیان انگشت تحیر به دندان گرفته اند.

استاندار كرمان گفت: باعث افتخار است كه اینك نظام جمهوری اسلامی با سكانداری فرزند خلف خمینی كبیر حضرت امام خامنه ای روز به روز بالنده تر و توفنده تر پیش می رود و امروز در عرصه های مختلف نامی و نشانی و آوازه ای دارد.

وی اظهار امیدواری كرد: ‌با زیرساخت های فراهم شده و با برنامه ریزی های دقیق و جامع، در سال 91 سالی كه به بینش خردمندانه رهبر معظم انقلاب به عنوان سال 'تولید ملی و حمایت از كار و سرمایه ایرانی' نام گرفته، شاهد شكوفایی هر چه بیشتر تلاش های صورت گرفته در استان باشیم.

7440/8154/587





:: برچسب‌ها: ساحل , فرانسه ,
:: بازدید از این مطلب : 240
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 12 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: