پیدایش جنبش های اعتراضی در اروپا ناشی از نفوذ گفتمان انقلاب اسلامی است
نوشته شده توسط : abbuse

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد كل نیروهای مسلح، در بخشی از این بیانیه آمده است: با گذشت 34 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، برغم زنجیره بهم پیوسته ای از توطئه های گوناگون و عملیاتی شدن سناریوهای متعدد تحریم، تهدید، تجاوز و ترور توسط دشمنان، نظام اسلامی و ملت رشید و انقلابی ایران،درحوزه های ملی با پیگیری راهبرد 'ما می توانیم' به پیشرفت های فاخر، ممتاز و خیره كننده ای در عرصه های مختلف نایل آمده است.

در این بیانیه افزوده است: نظام اسلامی ایران همچنین در حوزه فراملی با گشودن افق های نوید بخش، پشتوانه تحولات بزرگ در مقیاس منطقه ای و فرا منطقه ای شده است.

این بیانیه می افزاید: نظام جمهوری اسلامی به مدد الهی و به یمن برخورداری از حمایت و همراهی ملتی بیدار، مجاهد و شجاع توانسته است در یكی از پیچیده ترین مقاطع تاریخ بشری، پیام شكستن حصارهای استبداد و استكبار و مقهور شدن قدرت های شیطانی برابر اراده ملت های حق طلب و عدالت خواه را جهانگیر سازد.

در ادامه این بیانیه با معرفی نظام مبتنی بر ولایت فقیه و مردم سالاری دینی به مثابه الگویی راستین و كارآمد برای اداره سعادتمندانه جوامع اسلامی،بر ناكامی و شكست دائمی استكبار جهانی در برابر اقتدار، استحكام و حقانیت جمهوری اسلامی ایران تاكید شده است.

این بیانیه می افزاید: پیام انقلاب و نظام اسلامی كه ترجمانی از اسلام ناب محمدی(ص) است با شتاب حیرت انگیز خود در حال در نوردیدن جغرافیایی تحت استیلای نظام سلطه است به گونه ای كه اتاق های فكر و مراكز راهبردی غرب امروز بزرگترین چالش ها و مانع قدرت های استكباری و مكتب لیبرال دموكراسی را مكتبی می دانند كه امام خمینی(ره) و جانشین شایسته و با صلابتش حضرت آیت الله خامنه ای در روزگار معاصر به صحنه آورده اند.

ادر بخش دیگری از این بیانیه خاطرنشان شده است: جمهوری اسلامی ایران امروز پیشاهنگ و پیشقراول نهضت بیداری اسلامی و جبهه نفرت و بیزاری از سیاست های آمریكایی و صهیونیستی است.

این بیانیه می افزاید: موج بیداری ناشی از پیروزی انقلاب و استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران، هم اكنون خاورمیانه را خارج از حوزه درك و محاسبه نظام سلطه به بزرگترین خطر برای آینده رژیم جعلی و نامشروع صهیونیستی و ادامه سلطه غرب براین منطقه استراتژیك مبدل ساخته است.

از سوی دیگر گفتمان اسلام خواهی نیز كه در حال تبدیل به گفتمان مسلط و زیر بنای ساختن آینده تونس، مصر، لیبی، یمن و سایر كشورهای عربی اسلامی است، لرزه بر پیكره امپراتوری رو به افول كفر و بی دینی و كانون مركزی آن در كاخ سفید و غرب صهیونی وارد كرده است.

ستاد كل نیروهای مسلح در ادامه این بیانیه خجسته یوم الله 12 فروردین ماه را به اقشار و آحاد ملت فهیم و انقلابی ایران تبریك گفته و شماری از دستاوردهای سترگ نظام جمهوری اسلامی در ابعاد داخلی و خارجی برای كشور برشمرده است.

دراین بیانیه آمده است: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با تأسی به تجارب گرانسنگ سی و چهار سال گذشته و در عرصه رویارویی با دشمنان انقلاب و نظام، ضمن بكارگیری تمامی توان و همت خود در تحقق شعار تولید ملی و حمایت از كار و سرمایه ایرانی درسال 1391، به ملت ولایت مدار ایران اطمینان می دهند همچنان در عرصه دفاع از ارزشها و آرمان های نظام اسلامی آماده است.

ستادكل نیروهای مسلح در ادامه این بیانیه می افزاید: در صورت بروز هر گونه تهدید عملی و خطر آفرینی از سوی دشمنان بویژه آمریكا و رژیم صهیونیستی در چارچوب استراتژی تهدید علیه تهدید، متناسب با سطح و نوع اقدام های خصمانه، پاسخ قاطع و پشیمان كننده ای داده و طومار حیات ننگین آنان را در منطقه درهم خواهند پیچید.

سیام**1478*





:: برچسب‌ها: برف ,
:: بازدید از این مطلب : 241
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 11 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: