باید در فرهنگ‌سازی پرهیز از خریدكالای خارجی جهادگونه عمل كرد
نوشته شده توسط : abbuse

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه پاسداران، این موضوع را سردار محمدرضا نقدی روز سه شنبه در جمع زائران و خادمان راهیان سرزمین نور در زیارتگاه شرهانی بیان كرد.

وی گفت:ایران تنهاترین كشوری است كه قدرت های شرق و غرب قصد داشتند با تجهیزات دفاعی، اقتصادی و سیاسی آن را به زانو درآورند اما ملت ما ایستادگی كرده و در نهایت پیروز این میدان نابرابر شدند.

سردار نقدی دفاع مقدس را نمونه ای بی بدیل خواند و گفت : دوران باشكوه دفاع مقدس در تاریخ نمونه مشابهی نداشته و مطمئن باشید ملت عزیز ایران با برخورداری از گنجینه پایان ناپذیر جنگ تحمیلی در هیچ عرصه ای شكست نخواهد خورد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین حضور جوانان مومن به عنوان خادمان زائران سرزمین نور را از جمله دستاوردهای شهیدان دانسته و افزود: ایثار جوانان بسیجی چه در دوران دفاع مقدس و چه در عصر حاضر الگوگیری از قیام خونین كربلا بوده و به همین دلیل جوانان ما از فرصت های زندگی برای رشد و ارتقای خویش بهره می گیرند.

وی شهدا را حاصل تربیت صحیح اسلامی دانسته و گفت: به بن بست رسیدن استكبار و زوال و نابودی نظام سرمایه داری حاصل لب های ترك خورده و تشنه شهیدان است كه آرزویشان آزادی قدس شریف بود و انشاءالله این آرزو با ایستادگی در راه ولی امر به دست جوانان امروز محقق خواهد شد.

سردار نقدی بیان كرد : اگر امروز آرزوی شهادت داریم بدانیم اثبات این ادعا و آرزو اطاعت از فرامین ولایت است و در عصر حاضر ولی امر، امر به حمایت از كالای داخلی نمودند فلذا نباید كالای خارجی خریداری كرد.

سیام 1568





:: برچسب‌ها: نقاشی های دیواری ,
:: بازدید از این مطلب : 244
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
clip در تاریخ : 1391/1/9/3 - - گفته است :
سلام امیدوارم که حالت خوب باشه

به وبلاگ من هم یه سر بزن و نظرت رو دربارش برام بنویس

منتظرت هستم


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: