سناتور روس: كمكهای بشر دوستانه ایران موجب خوشحالی مردم سوریه است
نوشته شده توسط : abbuse

'كاژاروف' روز دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا در مسكو افزود: به رغم خرابكاری ها و انفجارهای صورت گرفته به دست تروریست های مسلح در سوریه، مردم تلاش می كنند زندگی عادی داشته باشند و به رفع بحران امیدوارند.

وی با تاكید بر ضرورت وحدت جامعه جهانی برای حل و فصل مسالمت آمیز بحران سوریه اظهار داشت: در چنین شرایطی كمك ها و مشورت های معنوی ایران برای مردم سوریه امیدآفرین است.

وی اضافه كرد: كمك به مردم سوریه در وضعیت بحران كنونی آنان را نسبت به مقابله با مداخلات خارجی در امور داخلی كشورشان امیدوار می كند.

سناتور روس با رد هر گونه مداخله خارجی در امور داخلی سوریه گفت: باید به مردم این كشور اجازه داده شود تا خود در باره سرنوشت شان تصمیم بگیرند.

وی با اشاره به نگرانی شهروندان سوری از حملات تروریست های مسلح و اقدامات وحشت آفرین آنها ادامه داد: حاكم بودن چنین وضعیتی بر سوریه ایجاب می كند كه كشورهای دیگر برای بازگشت صلح و آرامش به این كشور مهم منطقه خاورمیانه كمك كنند.

وی با انتقاد از تلاش برخی كشورها برای مداخله در امور داخلی سویه و حمایت از یكی از طرف های درگیر گفت: این گونه اقدامات هیچ كمكی به توقف خشونت و خونریزی نمی كند و كسانی كه به بازگشت آرامش به سوریه علاقه مندند باید مخالفان دولت را به نشستن پشت میز مذاكره تشویق كنند.

اروپام/2240**518**2047**





:: برچسب‌ها: ایتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 256
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: