آخرین تمرین ملی پوشان كشتی فرنگی ایران قبل از سفر به قزاقستان
نوشته شده توسط : abbuse

به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون كشتی، در این تمرین كه ساعت 18 امروز آغاز شد، كشتی گیران ابتدا دور تشك

نشستند و 'محمد بنا' سرمربی تیم ملی كشتی فرنگی ایران

آخرین توصیه های خود را پیش از اعزام این تیم به قزاقستان برای كشتی گیران بازگو كرد.

سپس ملی پوشان كشتی فرنگی كشورمان در دو گروه به بازی بسكتبال و والیبال پرداختند و سپس به میانداری 'طالب نعمت پور' با دویدن و نرمش، آماده تمرین مرور فن شدند.

در این تمرین، طالب نعمت پور با حبیب الله اخلاقی مدعیان وزن 84 كیلوگرم، حمید سوریان با سامان عبد ولی در وزن 55 كیلوگرم، فرشاد علیزاده با هادی علیزاده پورنیا در وزن 74 كیلوگرم و قاسم رضایی با حریف تاجیكستانی در وزن 96 كیلوگرم سرشاخ شدند.

ناصر نوربخش و ایرج اسفندیاری فر مربیان تیم ملی ناظر تمرین سبك وزن ها بودند و حمیدرضا اسماعیل نژاد ناظر تمرین علیزاده بود و رسول جزینی مربی كشتی گیران سنگین وزن نیز نكات فنی لازم را به قاسم رضایی گوشزد می كرد.

بشیر باباجان زاده و داوود گیل نیرنگ نیز به دویدن روی تردمیل مشغول بودند.

جمشید خیرآبادی دیگر مربی تیم ملی كشتی فرنگی كشورمان نیز در كنار محمد بنا سرمربی تیم ملی، نكات فنی لازم را به كشتی گیران گوشزد می كرد.

حجت الله خطیب سرپرست فدراسیون كشتی نیز ناظر این تمرین بود و در گفت و گو با محمد بنا سرمربی تیم ملی كشتی فرنگی ایران برای تیم ملی در رقابت های گزینشی بازی های المپیك در قزاقستان آرزوی موفقیت كرد.

تمرینات كشتی گیران فرنگی و آزاد كشورمان برای شركت در رقابت های گزینشی بازی های المپیك در شهر آستانه پایتخت قزاقستان دنبال می شود.

تیم های ملی كشتی فرنگی و آزاد ایران برای شركت در این مسابقه ها، صبح فردا (دوشنبه) از طریق شهر استانبول تركیه عازم قزاقستان می شوند تا در روزهای 11 تا 13 فروردین ماه برای كسب هفت سهمیه باقی مانده (چهار سهمیه در كشتی فرنگی و سه سهمیه در كشتی آزاد) تلاش كنند.

1589





:: برچسب‌ها: قدیمی ,
:: بازدید از این مطلب : 282
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: