پیشنهاد تشكیل صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر وزارت نفت تصویب شد
نوشته شده توسط : abbuse

به گزارش روز یكشنبه ایرنا،'محمدرضا مقدم' با بیان این كه تشكیل این صندوق در انتظار ابلاغ وزیر نفت است، گفت: با ایجاد این صندوق و جمع آوری منابع مالی در آن می‌توانیم منابع مالی را به نسبت اهمیت و اقتصاد طرح‌ها به آن‌ها اختصاص دهیم.

وی افزود: با استفاده از این شیوه و با همكاری مدیریت پژوهش و فناوری چهار شركت اصلی، همه ساله سبد طرح‌ها و پروژه‌های پژوهشی و نیز بودجه‌های آن‌ها را تعریف و به شركت‌های زیرمجموعه ابلاغ می‌كنیم.

به گزارش شبكه اطلاع رسانی نفت و انرژی، مقدم با تاكید بر این كه با استفاده از این روش منابع مالی تنها به طرح‌های اقتصادی و با اولویت بالا اختصاص پیدا می‌كند، گفت: پس از آنكه نتیجه لازم از این طرح‌ها گرفته شد، منابع مالی را به صندوق برمی‌گردانیم تا منابع حوزه پژوهش برگشت‌‌پذیر شود.

معاون وزیر نفت در امور پژوهش و فناوری تصریح كرد: البته برای بازگرداندن این منابع آیین‌نامه‌ای نیز در حوزه مدیریت بهینه‌ و مصرف منابع تعریف شده است.

وی خاطرنشان كرد كه با تشكیل این صندوق، طرح‌های راهبردی و فرابخشی صنعت نفت می‌تواند توسط معاونت‌های راهبردی اجرا شود و دیگر مانند گذشته ضرورتی به اجرای این طرح‌ها در شركت‌ها وجود ندارد و به این ترتیب كلان‌نگری در اجرای طرح‌های راهبردی نیز به وجود می‌آید.

اقتصام**1561





:: برچسب‌ها: نیکون , ظروف چینی ,
:: بازدید از این مطلب : 305
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: