سردار باقرزاده:عملیات تفحص پیكرشهدا در خاك عراق ادامه می یابد
نوشته شده توسط : abbuse

به گزارش ایرنا ، سردار' سیدمحمد باقرزاده' روز شنبه در جمع خبرنگاران رسانه های محلی در خرمشهر افزود:در مذاكراتی كه به تازگی در بصره با مقامات محلی برای تداوم كار تفحص پیكر شهدا صورت گرفته مقرر شد كه مسوولان عراقی زمینه‌ای را برای توسعه میدانی كار تفحص از جمله در منطقه 'مجنون' فراهم كنند.

وی ادامه داد: بر این اساس در راستای انتقال وسایل مهندسی و ابزاری كه در كاوش مورد استفاده قرار می گیرد قول مساعدت داده شده است.

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در ادامه گفت:البته تاكنون در انتظار تصمیم نهایی پنج وزارتخانه در عراق از جمله وزارت اقتصاد، اطلاعات، دفاع و امور خارجه و حقوق بشر هستیم كه این وزارتخانه‌ها باید با هم بتوانند هماهنگ شوند تا تجهیزات فنی و مكانیكی را به عراق منتقل كنیم.

وی ابراز امیدواری كرد با آغاز دور جدید تفحص ، پیكر مطهر تعدادی از شهدا را در منطقه مجنون شناسایی و به كشور انتقال دهیم.

منطقه مجنون (هورالعظیم) در غرب شهرستان دشت آزادگان محل اجرای عملیات غرور آفرین خیبر در بهمن ماه سال 1362 و عملیات بدر در اسفند1363 بوده است.

پیكر مطهر 22 شهید هشت سال دفاع مقدس كه به تازگی در مناطق عملیاتی مجنون و فاو كشف شده بود روز جمعه در میان استقبال كم نظیر كاروان های راهیان نور از طریق مرز شلمچه در 16كیلومتر غرب خرمشهر وارد میهن اسلامی شدند.ك/3

7103/646





:: برچسب‌ها: زرد , قرمز ,
:: بازدید از این مطلب : 255
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 5 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: