نوشته شده توسط : abbuse

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا و به نقل از روابط عمومی شركت ملی گاز ایران، در این اطلاعیه آمده است: بر اساس پیش بینی سازمان هواشناسی، یك جبهه هوای سرد به همراه بارش برف و باران طی هفته آینده سراسر كشور را در برگرفته و به مدت چند روز متوالی ادامه خواهد یافت.

شركت ملی گاز ایران ضمن تشكر از همكاری و همیاری تمامی مشتركان شركت ملی گاز ایران با این شركت در جهت مدیریت مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی از مشتركان تقاضا كرده است بمنظور جلوگیری از افت احتمالی فشار گاز طبیعی و قطعی آن كه ممكن است سبب ایجاد خلل در توزیع گاز طبیعی در برخی از نقاط كشور شود، ضمن توجه به رعایت نكات ایمنی در مصرف گاز طبیعی صرفه جویی كرده و این شركت را در استمرار خدمت رسانی هر چه مطلوب تر یاری كنند.

اقتصام**2021**1561



:: برچسب‌ها: بارسلونا , زنده ,
:: بازدید از این مطلب : 478
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : abbuse

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، 'مسعود علویان صدر' افزود: علاقه مندان می توانند از 12 تا 22بهمن ماه و به صورت تمام وقت به طور رایگان از موزه های سراسر كشور دیدن كنند.

همچنین همزمان با آغاز سی و سومین سال پیروزی انقلاب اسلامی نمایشگاه صنایع دستی 9 استان در زمینه های منسوجات، دست بافت ها و زیورآلات سنتی در جزیره كیش برپا شده است.

این نمایشگاه به همت معاونت صنایع دستی وهمكاری اتحادیه سراسری صنایع دستی كشور در محل تالار شهر جزیره كیش برپا ست.

در این نمایشگاه هنرهای دستی هنرمندان استان های آذربایجان شرقی، البرز، اصفهان، بوشهر، تهران، خراسان شمالی، كرمانشاه، گلستان و گیلان در رشته های مختلف از جمله انواع رودوزیهای و پاپوشهای سنتی، مینا و خاتم كاری، نقره، قلم كاری ، زیورآلات سنتی، چاپ باتیك، صنایع دریایی، معرق و حصیربافی حضور دارند.

فراهنگ 2025**1588



:: برچسب‌ها: عروسی , شهری , باغ وحش ,
:: بازدید از این مطلب : 551
|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : abbuse

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، مدیر امور عمرانی این سازمان با اعلام این خبر گفت : این پروژه های عمرانی با هدف توسعه مهارت آموزی و بهبود و ارتقای دسترسی كارجویان و شاغلان به آموزش های فنی و حرفه ای در 19 استان كشور بهره برداری می شود.

'داوود ناصری امید'افزود: 20 پروژه عمرانی ـ آموزشی سازمان آموزش فنی و حرفه ای كشور در زمینی به مساحت 214 هزار و 189 متر مربع و 29 هزار و 97 متر مربع زیربنای آموزشی و اداری احداث شده است كه در ایام مبارك دهه فجر به بهره برداری می رسند .

وی درخصوص میزان اعتبار هزینه شده برای این پروژه ها گفت : برای احداث این پروژه ها 158 میلیارد و 314 میلیون ریال هزینه شده كه باتوجه به اینكه بخش عمده این اعتبارات از محل اعتبارات استانی بوده است، از مساعدت های استانداران تقدیر می شود و انتظار می رود با عنایت خاص استانداران در تخصیص اعتبارات لازم و كافی به پروژه های مصوب سفر ریاست جمهور، شاهد بهره برداری از سایر پروژه های مصوب سفر در آینده ای نزدیك باشیم.

مدیر امور عمرانی بیان داشت: این پروژه های عمرانی ـ آموزشی بر اساس نیاز شهرهای مختلف كشور به آموزش های مهارتی در استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خوزستان، سمنان، قم، كردستان، كرمان، گیلان و مركزی احداث شده اند.

ناصری امید اضافه كرد: 20 پروژه عمرانی ـ آموزشی احداث شده توسط سازمان آموزش فنی و حرفه ای كشور شامل 11 مركز آموزش فنی و حرفه ای ،سه مركز ارتقای مهارت در شهرك های صنعتی، یك مركز سنجش مهارت و همچنین پنج پروژه طرح توسعه مراكز آموزش فنی و حرفه ای است كه تأمین اعتبار لازم برای تجهیز مراكز یاد شده از سوی سازمان آموزش فنی و حرفه ای صورت گرفته است.

وی گفت: در سال جاری عملیات احداث و تجهیز 55 پروژه عمرانی اتمام یافته كه 35پروژه در هفته دولت و 20 پروژه در دهه فجر به بهره برداری رسیده است.

اقتصام ** 9123 **1561



:: برچسب‌ها: استرالیا , شیکاگو ,
:: بازدید از این مطلب : 482
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : abbuse

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، 'رضا ناقوسی' روز چهارشنبه در نشست خبری با حضور خبرنگاران افزود: در 10 ماه گذشته از سال جاری، در مجموع 140 هزار و 134 فقره پرونده در رابطه با عرضه مواد غیربهداشتی غیرمجاز و تخلفات حوزه بهداشت محیط تشكیل شده است.

این مقام مسوول در سازمان تعزیرات حكومتی گفت: از این تعداد، 81 هزار پرونده مربوط به عرضه مواد غیربهداشتی، عدم رعایت ضوابط بهداشت محیط، توزیع و فروش مواد فاقد مشخصات بهداشتی و دخالت غیرمجاز در امور پزشكی بوده است.

ناقوسی یادآور شد: همچنین 58 هزار پرونده درباره تخلفات صورت گرفته در حوزه بهداشت و محیط در 10 ماه گذشته از ابتدای سال جاری در شعب سازمان تعزیرات تشكیل شده است.

مدیر كل نظارت بر امور شعب بهداشت سازمان تعزیرات حكومتی كمترین پرونده های تشكیل شده در 10 ماه گذشته را مربوط به تعطیل كردن غیر موجه موسسه پزشكی بدون اطلاع سازمان نظام پزشكی و وزارت بهداشت بیان كرد و افزود: در این مدت، 6 فقره پرونده در این باره تشكیل شده است.

ناقوسی همچنین از تشكیل 15 هزار پرونده درباره رعایت نكردن مقررات بهداشتی از سوی اماكن و سه هزار و 600 پرونده در این باره از سوی مراكز بهداشتی خبر داد.

وی همچنین درباره پرونده های تشكیل شده با موضوع دریافت مبلغ بیشتر از تعرفه از سوی پزشكان گفت: در 10 ماه گذشته، 192 فقره پرونده در این رابطه تشكیل شده است.

این مقام مسوول در سازمان تعزیرات حكومتی درباره آمار پایین پرونده های تشكیل یافته در حوزه تخلفات پزشكان و عرضه مواد آرایشی و بهداشتی غیر مجاز گفت: بازرسان وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشكی، فعالیت خود را به خوبی انجام می دهند اما به دلیل وسعت كار و تخلفات صورت گرفته در حوزه تولید، توزیع و فروش این نوع اقلام، نظارت بر تمام موارد از توان بازرسان خارج است.

اجتمام**9140**



:: برچسب‌ها: شب , ساحل ,
:: بازدید از این مطلب : 530
|
امتیاز مطلب : 26
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : abbuse

'عباس حاج رسولیها'روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینكه كار تخریب این ستونها در چند روز گذشته آغاز شده است، افزود: تخریب این ستونها باید بطور فنی انجام شود تا مشكلی برای طبقات زیرین آن كه مجموعه اداری و تجاری است، ایجاد نشود.

وی زمان موردنیاز برای تخریب ستونهای باقیمانده را حدود 20 روز اعلام كرد.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان درعین حال گفت:برای تخریب این ستونها پیش ازاین، برخی دستگاه ها متعهد شده بودند دو میلیارد تومان به حساب شهرداری واریز كنند كه تاكنون این مبلغ پرداخت نشده است.

به گزارش ایرنا،برج جهان‌نما، نام بنایی است كه توسط شهرداری در فاصله حدود 700 متری میدان امام(ره)‌ اصفهان ساخته شده است.

ارتفاع این برج كه بدلیل قرارگرفتن در منظر تاریخی و فرهنگی میدان امام(ره) اصفهان موجب مخدوش شدن خط آسمانی این میدان تاریخی شده بود، ‌مورد اعتراض سازمان علمی فرهنگی ملل متحد قرار گرفت و قرار شد طبقات فوقانی آن به ازای دریافت خسارت تخریب شود.

در 10 سال اخیر موضوع تخریب طبقات فوقانی برج جهان نما همواره به یكی از مسایل مناقشه برانگیز میراث فرهنگی ایران و اصفهان تبدیل شده است.

544/1011



:: برچسب‌ها: حیوانات ,
:: بازدید از این مطلب : 498
|
امتیاز مطلب : 22
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : abbuse

به گزارش ایرنا، 'حنا ربانی كهر' وزیر امور خارجه پاكستان كه صبح امروز (چهارشنبه) وارد كابل شد در بدو ورود در دیدار با 'حامد كرزی' رییس جمهور افغانستان، اسلام آباد را در همكاری همه جانبه برای برقرار صلح در افغانستان متعهد دانست.

در این دیدار كه 'زلمی رسول' وزیر امور خارجه، 'جاوید لودین' معاون سیاسی وزارت امور خارجه و 'محمد عمر داوودزی' سفیر افغانستان در پاكستان حضور داشتند، وزیر امور خارجه پاكستان در باره راههای گسترش روابط كابل – اسلام آباد، برنامه صلح افغانستان و تهدیدهای تروریسم بر ضد دو كشور با رییس جمهور افغانستان تبادل نظر كردند.

'حنا ربانی كهر' در این دیدار تاكید كرد كه سفرش به كابل به منظور تحكیم روابط پاكستان و افغانستان است.

وزیر امور خارجه پاكستان در عین حال از رییس جمهور افغانستان دعوت كرد تا در نشست سه جانبه افغانستان، پاكستان و ایران كه قرار است در اواسط ماه فوریه در پاكستان برگزار شود، شركت كند.

به گزارش دفتر دفتر مطبوعاتی ریاست جمهوری افغانستان در این دیدار كه بدون حضور خبرنگاران برگزار شد' حامد كرزی' نقش پاكستان را در برقراری صلح در افغانستان موثر دانست و گفت: ناامنی در افغانستان و پاكستان صدمان جبران ناپذیری را به مردم دو كشور وارد كرده است.

كرزی گسترش بنیادگرایی را در منطقه پدیده ای مخرب و مانعی بزرگ در زاه ثبات و پیشرفت دانست و گفت: دلایل افراط گرایی باید مورد مطالعه قرار گیرد و كشورهای افغانستان و پاكستان گام های عملی در جهت تحقق صلح و تامین ثبات بردارند.

وزیر امور خارجه پاكستان پیش از ظهر امروز در حالی وارد كابل شد كه پس از كشته شدن برهان الدین ربانی رئیس شورای عالی صلح افغانستان روابط دو كشور به سردی گراییده بود.

افغان ها، پاكستان و برخی دستگاههای دولتی این كشور را در ترور برهان الدین ربانی و حمایت از گروههای تروریست سهیم دانسته بودند.

برخی تحلیلگران سیاسی سفر خانم ربانی كهر را به كابل فصل جدیدی در روابط دو كشور افغانستان و پاكستان كه در گفت وگوی صلح و مذاكرات آمریكا با طالبان در حاشیه قرار گرفته بودند، می دانند.

آساق**ع.ن** 1501



:: برچسب‌ها: انگلستان , خانواده , باغ ,
:: بازدید از این مطلب : 541
|
امتیاز مطلب : 22
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : abbuse

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، محمود احمدی نژاد كه برای تقدیم لایحه بودجه سال 1391 كل كشور در صحن علنی مجلس شورای اسلامی حضور یافته بود، سال جاری را همراه با فراز و نشیب برای جهان و ملت ایران دانست و گفت :

با وجود اجرای طرح های بزرگ، در سال 89 رشد اقتصادی كشور بدون نفت به بیش از هفت و سه دهم رسید كه امیدوارم در سال 90 هم همین دستاوردها را داشته باشیم .

رییس جمهوری با یادآوری تحولات اخیر منطقه و جهان اظهار داشت: در شرایطی كه خلا قابل توجهی در جهان به خاطر افول لیبرالیسم و نظام سرمایه داری ایجاد شده است، مسوولیت انقلاب اسلامی برای پاسخگویی به نیازهای جهان سنگین تر است.

رییس قوه مجریه همچنین با تبریك فرارسیدن دهه مبارك فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: دهه فجر دهه بیعت با همه آرمان ها و اهداف بلند امام (ره) و شهیدان است و امیدواریم فجر 33 پرشكوه تر و الهام بخش تر از سال های گذشته راه نورانی امام (ره) و شهیدان را به دنیا معرفی كند.

ادامه دارد

سیام / 1723



:: برچسب‌ها: حزب , زن ,
:: بازدید از این مطلب : 492
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 بهمن 1390 | نظرات ()

صفحه قبل 1 ... 212 213 214 215 216 ... 217 صفحه بعد