نوشته شده توسط : abbuse

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، احضار 'لویس لوكنز' سفیر آمریكا در سنگال پس از آن اتفاق افتاد كه مقامات آمریكایی از شركت 'عبدالله واد' رییس جمهور سنگال در انتخابات ریاست جمهوری این كشور برای بار سوم، ابراز ناخشنودی كرده بودند.‌

'واد' اخیرا از سخنان مقامات آمریكایی مبنی بر كناره گیری از قدرت و 'واگذاری آن به نسل بعدی' به شدت انتقاد كرده بود.‌ ‌

مترجمام/9242**1597



:: برچسب‌ها: جغرافیایی برچسب , دوچرخه , عکس ,
:: بازدید از این مطلب : 441
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : abbuse

به گزارش ایرنا، 'محمود یاوری' سه شنبه شب پس از دیدار تیم های فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز و پرسپولیس تهران در جمع خبرنگاران خاطرنشان كرد: در آغاز همكاری با فجر سپاسی اعلام كردم بازیكنان این تیم توانایی های زیادی دارند و به شجاعت و شهامت آنها به خصوص در مقابل تیم های بزرگ ایمان داشتم.

یاوری اضافه كرد:‌ هفته گذشته در حالی كه موقعیت های زیادی داشتیم، به این خوبی بازی نكرده بودیم و در روزی كه یك ورزشگاه به دنبال برتری پرسپولیس بود، با شهامت و جنگیدن به 3 امتیاز رسیدیم.

یاوری اظهار داشت: در بین دو نیمه، چند كلمه با نفرات صحبت كردم و از آنان خواستم با دوندگی و شجاعت به بازی روی زمین روی بیاورند.

وی افزود: با شناختی كه از دفاع و دروازه بان تیم پرسپولیس داشتیم، از ابتدای هفته در تمرینات به تمرین شوت زدن پرداختیم و خوشحالم در این مورد اشتباه نكردیم و به پیروزی دست یافتیم.

سرمربی تیم فجر شهید سپاسی شیراز ادامه داد: ما 3 گل از بازی زمینی بدست آوردیم در حالی كه پرسپولیس اینگونه نبود و بیشتر از توپ های بلند استفاده می كرد.

یاوری در خصوص اتلاف وقت 'سیروس سنگچولی' دروازه بان این تیم گفت: وی بازیكن با تجربه ای است و با این حركات، سعی داشت تا از سرعت حملات حریف بكاهد.

گفتنی است، تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز عصر امروز با نتیجه 3 بر 2 تیم پرسپولیس تهران را مغلوب كرد.

3783 / 1589



:: برچسب‌ها: زنده ,
:: بازدید از این مطلب : 446
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : abbuse

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام 'یعقوب دیلمقانی' در همایشی با حضور هیات های مذهبی و مداحان خوزستان در اهواز افزود: انتخاب نماینده اصلح از منویات رهبر معظم انقلاب بوده و توجه به این مهم منتهی به تشكیل مجلسی قوی و منسجم خواهد شد.

وی در ادامه از تشكل های مذهبی خواست تا افراد اصلح، انقلابی و ولایی را كه دارای عدالت و پایبندی به مبانی دینی و ملتزم به حفظ ظواهر و شئونات اسلامی باشد، شناسایی نموده و مورد حمایت قرار دهند.

حجت الاسلام دیلمقانی شرایط كنونی كشور و جهان را بسیار حساس توصیف كرد و با اشاره به فشارهای اخیر مستكبران و اعمال تحریم های متعدد اظهار داشت: آن ها به دروغ مسایلی نظیر موضوع هسته ای را مطرح می نمایند, اما در واقع از تاثیرپذیری انقلاب بر موج بیداری اسلامی بیمناك هستند.

مدیركل تشكل های دینی سازمان تبلیغات اسلامی خاطرنشان كرد: مستكبران و در راس آن ها آمریكای جنایتكار به دنبال كنترل بحرانی هستند كه موج بیداری برای آن ها ایجاد نموده و نمی خواهند انقلاب ما الگوی ملت ها شود.

وی با ساده لوحانه و بی ثمر دانستن چنین استنباط و تلاش هایی از سوی استكبار جهانی گفت: روند تاریخ كشورهای اسلامی به زودی تغییر خواهد كرد و به تعبیر مقام معظم رهبری، جریان بیداری اسلامی خاموشی نخواهد داشت.

حجت الاسلام دیلمقانی ابراز امیدواری كرد كه با حضور گسترده ملت ایران در انتخابات و انتخاب نمایندگان اصلح، حماسه دیگری خلق شده و نفس های انقلاب قوت بیشتری به خود بگیرد.

مدیركل تشكل های دینی سازمان تبلیغات اسلامی در بخش دیگری از فعالان عرصه های فرهنگی مذهبی خواست تا به تبیین ویژگی های انقلاب و معرفی وجوه شخصیتی رهبر معظم انقلاب بپردازند.

وی گفت: امروز حتی دشمنان قسم خورده انقلاب به توان و تدبیر خاص معظم له در رهبری انقلاب اعتراف دارند و می دانند كه هر فتنه ای ایجاد نمایند، با محوریت معظم له نابود می شود.

حجت الاسلام دیلمقانی با تاكید بر لزوم تبعیت محض از فرامین رهبری خاطر نشان كرد: لحظه ای غفلت از پایبندی به مقام عظمای ولایت جایز نیست و تبعات انحرافی از معیارهای انقلاب را در پی خواهد داشت.

642/320



:: برچسب‌ها: موزه , رودخانه ,
:: بازدید از این مطلب : 398
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : abbuse

'فریبا حاج علی' روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا افزود: ستاد ملی زن و خانواده در مركز امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری مستقر است.

وی با بیان اینكه مصوبات ستاد ملی زن و خانواده نیاز به تصویب در هیچ دستگاه یا نهاد اجرایی ندارد، گفت: مصوبات این ستاد همانند مصوبات هیات دولت است و از قابلیت ابلاغ به تمام دستگاه های اجرایی برخوردار است.

وی با بیان این كه رییس‌جمهوری، معاون اول رییس‌جمهوری و هفت وزیر از جمله وزیر دادگستری اعضای این ستاد هستند ، گفت: یكی از معاونان رییس قوه‌ قضاییه، رییس فراكسیون زنان و امور خانواده مجلس شورای اسلامی ، نماینده صدا و سیما و نماینده یا رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی نیز از دیگر اعضای ستاد ملی زن و خانواده هستند.

حاج علی تاكید كرد وظیفه اصلی این ستاد برنامه‌ریزی سیاست‌های اجرایی حوزه زنان و خانواده است وامیدواریم با تشكیل این ستاد، بسیاری از مشكلات زنان با بررسی های تخصصی و حضور صاحبنظران حل شود.

وی گفت: نخستین جلسه ستاد ملی زن و خانواده فردا - چهارشنبه - در محل دفتر معاون اول رییس جمهوری با بررسی آیین‌نامه‌های داخلی و سند جامع تشكیل،‌ تحكیم و تعالی نهاد خانواده برگزار می‌شود.

اجتمام**9134 **1572



:: برچسب‌ها: درختان , سیاتل ,
:: بازدید از این مطلب : 425
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : abbuse

به گزارش ایرنا از بیروت، سید 'حسن نصرالله ' كه سه شنبه شب در مراسم جشن میلاد رسول گرامی اسلام حضرت محمد (ص) و گرامیداشت هفته وحدت در مجتمع سید الشهدا (ع) شهر جنوبی بیروت با حضور هزاران تن از شهروندان لبنانی سخن می گفت، تاكید كرد: امروز آمریكا و اسراییل مصلحتی برای همكاری با ملت های اسلامی منطقه ندارند، بلكه مصلحت آنها با ایجاد تفرقه و جدایی میان آنها تأمین می شود.

وی افزود: اشغالگران و استعمارگران و آنان كه خود را سرپرست مردم تلقی می كنند، بر اساس اصل 'تفرقه بینداز و حكومت كن' مصلحتی در ایحاد تقریب میان مذاهب اسلامی و همچنین ایجاد نزدیكی میان مردم ندارند.

دبیركل حزب الله در ادامه سخنان خود گفت: بر اساس طرح وحدت اسلامی، مسلمانان بدون چشم پوشی از اصول فكری و عقایدی خود در راستای تحقق اهداف و منافع بزرگ با هم همكاری می كنند.

سیدحسن نصرالله با اشاره به توطئه استكبار جهانی با هدف تحریك اهل سنت علیه ایران گفت: استبكار جهانی سعی می كند به سایرین القا كند كه ایران برای شیعه كردن جهان اهل سنت تلاش می كند.

دبیركل حزب الله با اشاره به شكست توطئه ها علیه ایران گفت: جنگ تحمیلی هشت ساله علیه ایران در نتیجه سرنگونی شاه ایران به عنوان سرسپرده آمریكا و اسراییل آغاز شد.

وی گفت: هنگامی كه آنها در جنگ علیه ایران شكست خوردند، طی شروع جنگ نرم با این كشور، به اشاعه شایعه گسترش شیعه توسط تهران روی آوردند.

دبیركل حزب الله لبنان سپس به مصادیق این شایعات برای تفرقه افكنی میان امت اسلامی اشاره كرده و با رد این شایعه كه ایران درصدد شیعه كردن مردم مصر است، ادامه داد: چگونه ممكن است كه ایران بخواهد مردم مصر را شیعه كند؛ اصلا مساله ای به نام گسترش شیعی وجود ندارد ولی متأسفانه برخی مسلمانان و مراجع اسلامی این شایعات را باور كردند.

ادامه دارد..... 1592

خاور**1030



:: برچسب‌ها: قرمز , ایتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 408
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : abbuse

حجت الاسلام والمسلمین 'محمد رضا میر تاج الدینی' سه شنبه شب در گفت وگو با ایرنا با تاكید بر این كه اصل سئوال از رییس جمهور سیاسی است و با محوریت تعدادی از نمایندگان مخالف دولت و جریان اقلیت شكل گرفته است ، افزود : تیم منتخب نمایندگان سئوال كننده از یك طیف هستند و اكثریت نمایندگان در جریان پاسخ های نمایندگان رییس جمهور قرارنگرفته اند .

وی با اشاره به این كه در جلسات كمیسیون ها به منظور بررسی سئوال از رییس جمهور تنها 4 - 3 نفر از سئوال كنندگان شركت می كردند ، ادامه داد : تصمیم گیری در باره قانع شدن یا نشدن هم از سوی تعداد محدودی صورت می گرفت و انصاف اقتضا می كرد كه پاسخ ها را می شنیدند و بعد اعلام می كردند قانع شده اند یا خیر .

میر تاج الدینی با بیان اینكه این نمایندگان از ابتدا تصمیم گرفته بودند كه قانع نشوند ، افزود : در بسیاری موارد در كمیسیون ها شاهد بودیم كه پاسخ های محكم و مستدل از سوی نمایندگان رییس جمهور داده می شود اما چون تصمیم داشتند قانع نشوند اعلام می كردند كه قانع نشده اند .

معاون پارلمانی رییس جمهور همچنین به برخی اشتباهات اساسی طراحان سئوال اشاره كرد و برای نمونه گفت : میزان نرخ رشد در یكی از سئوال ها یك درصد اعلام شده بود كه به آنها متذكر شدیم این اشتباه فاحشی است و آنها در متن اعلام وصول شده در صحن علنی این رقم را به5 / 4 درصد تغییر دادند .

میرتاج الدینی همچنین برخی موارد سئوال را خلاف قانون اساسی دانست و افزود: وقتی این ایرادات را با رییس كمیسیون اصل 90 در میان گذاشتیم ایشان تایید كردند كه اشكالاتی وجود دارد كه هیات رییسه باید پیش از اعلام وصول این موارد را اصلاح می كرد .

وی ادامه داد : برای نمونه سئوال نمایندگان باید درباره وظایف رییس جمهور باشد در حالی كه چند مورد از سئوال ها از جمله سئوال های پنجم ، هشتم و نهم خارج از وظایف رییس جمهور و درباره اظهارات یا اختیارات ایشان است .

میرتاج الدینی در پایان تاكید كرد : در مورد زمان سئوال هیچ تفاهمی بین دولت و مجلس صورت نگرفته و رییس جمهور از هفته آینده هر موقع كه مجلس جلسه علنی برگزار كند آمادگی پاسخ به سئوالات نمایندگان را دارد.

** شبد ** 1528 ** 1592



:: برچسب‌ها: دوچرخه , کلیسا ,
:: بازدید از این مطلب : 402
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : abbuse

فعالان سیاسی مصر حوادث اخیر این كشور را به شورای نظامی حاكم نسبت داده و این شورا را باعث ناامنی و اشاعه فساد در كشور دانستند. این فعالان از نمایندگان پارلمان مصر خواستند كه با شهروندان مصری علیه شورای نظامی حاكم و طرفداران رژیم سرنگون شده حسنی مبارك هم صدا شوند.

این گروه ها نقش شورای نظامی حاكم را در دوره حكومت انتقالی بسیار مفتضحانه و باعث ننگ مردم مصر توصیف كردند و از این شورا خواستند كه حكومت را تحویل دهد تا آرامش و ثبات به مصر برگردد و اهداف انقلاب مردم مصر جنبه عینی به خود گیرد. فعالان سیاسی مصر معتقدند كه شورای نظامی حاكم بر مصر فاقد هرگونه كارشناس در اداره كشور می باشد و با مخالفان انقلابیون مصر هم صدا می باشد و همواره از طریق بحران آفرینی درصدد به كرسی نشاندن این ذهنیت می باشد كه فقط ارتش می تواند نظم و ثبات را در مصر برقرار كند.

'كریمه الحفناوی' عضو انجمن ملی برای تغییر مصر به شبكه خبری العالم گفت: هدف شورای عالی نظامی این است كه به دنیا ثابت كند در دوران دیكتاتوری مبارك امنیت و ثبات در مصر برقرار بوده است.

وی اظهار داشت: حادثه چهارشنبه گذشته در ورزشگاه پورت سعید همزمان با اولین سالگرد حادثه جمل رخ داد.

بنا به نوشته روزنامه الجمهوریه مصر، شورای مشورتی مصر حوادث پورسعید و اقدامات نیروهای امنیتی مصر را محكوم كرد. این شورا در یك نشست اضطراری كه در روز شنبه همین هفته به ریاست 'منصورحسن' برگزار شد، طی یك بیانیه خواستار جلوگیری از خونریزی و هرگونه انفجاری در مصر شد.

وی همچنین خواستار سرعت بخشیدن بر روند انتقال حكومت و همچنین سرعت بخشیدن به روند انتخابات ریاست جمهوری در 23 فبرایر(4 اسفند) شد.

'منصور حسن' همچنین خواستار اجرای مفاد قانون فوق العاده در مورد چماقداران و بازداشت مسوولانی كه در حوادث پورسعید دست داشتند، گردید.

شورای مشورتی در این نشست خواستار استعفای افسران رژیم سابق و بازداشت عواملی كه در قتل انقلابیون مصر دست داشتند، گردید. این شورا در این نشست خواستار تشكیل یك كمیته ملی برای بازسازی ساختار وزارت كشور و تغییر مفاد قانون آن شد.

روزنامه الاهرام مصر هم نوشت كه فعالان سیاسی زن در یك تظاهرات در مصر در برابر پارلمان مصر شعارهایی را سر می دادند و سیاست های اعمال شده ازسوی شورای نظامی مصر را محكوم كردند و خواستار بركناری این شورای نظامی شدند و وجود این شورای نظامی را باعث ننگ دانستند.

'جمیله اسماعیل' فعال سیاسی زن كه رهبری تظاهرات كنندگان را به عهده داشت، گفت: این تظاهرات اعتراض آمیز و دیگر تظاهرات در مصر همه یك هدف را در سر دارند و آن ضرورت تحویل حكومت از سوی شورای نظامی می باشد.

وی گفت: این شورا در دوره انتقالی شكست مفتضحانه ای در اداره كشور خورده است و باید هر چه سریعتر حكومت را تحویل دهد.

همچنین این فعالان سیاسی درگیری های خونین نیروهای مسلح با شهروندان بی دفاع مصر را محكوم كردند و خواستار توقف روند سركوب و اهانت به زنان و تكمیل اهداف انقلاب مصر شدند و از پارلمان مصر خواستند كه از مردم مصر در راه اهداف انقلاب حمایت كنند و با آنها هم صدا شوند.

روزنامه عربستانی الریاض نوشت 'عمرو موسی' كاندیدای احتمالی تصدی پست ریاست جمهوری مصر اعلام كرد، طرحی برای خروج از بحران كنونی مصر در اختیار دارد و آن را به مقامات حاكم كشور ارایه خواهد كرد، وی اعلام كرد كه انتخابات ریاست جمهوری در مصر باید از موعد مقرر آن نیز زودتر برگزار شود.

'عمرو موسی' در یك كنفرانس خبری عنوان داشت: مصر هم اكنون از مرحله سختی می گذرد و آشوب و ناآمنی این كشور را فراگرفته است به گونه ای كه انقلابیون احساس می كنند كه هیچ یك از اهداف انقلاب محقق نشده است.

لازم به ذكر است عربستان و كشورهای غربی بدنبال حاكم كردن چهره هایی مانند عمرو موسی هستند كه همراهی خود را با آنها در گذشته اثبات كرده اند. رژیم صهیونیستی نیز در هنگام انتخاب موسی به ریاست اتحادیه عرب به شدت از این انتخاب استقبال كرد. مخالفان شورای نظامی طرح كردن نام هایی مانند عمرو موسی را به عنوان كسی كه قادر به ارام كردن اوضاع است، نوعی آدرس غلط برای انحراف انقلاب ارزیابی می كنند.

به نظر می رسد كه شورای نظامی مصر از این وضعیت بی ثباتی بیشترین بهره را می برد و به این وسیله به قدرت خود مشروعیت می بخشد و به دنبال به كرسی نشاندن این ذهنیت است كه فقط ارتش می تواند نظم و امنیت و آرامش را در كشور برقرار كند.

روزنامه مصری الیوم در باره كمیته های حقیقت یاب و بی اثر بودن تلاش آنها به دلیل وجود حكومتی سركش در این كشور گزارش مفصلی نوشت. این روزنامه در بخشی از گزارش خود نوشت: یكی از جلوه های بی نظیر اولین سال انقلاب مصر تشكیل كمیته های حیقیقت یاب می باشد. به طوری كه به طور متوسط هر ماه یك كمیته حقیقت یاب در مصر تشكیل می شود و بعد از تشكیل پارلمان مصر این روند رشد فزاینده ای را داشته است.

پارلمان مصر نیز این روند را در پیش گرفته است و نشانه بارز آن تشكیل كمیته حقیقت یاب برای بررسی حقایقی در مورد پرونده شهدا و آسیب دیدگان انقلاب مصر می باشد و اخیرا نیز آن را وادار كرده است تا در مورد حادثه پورسعید تحقیق كند، اما آنچه كه در این زمینه باعث تعجب می باشد، این است كه تا حالا هیچ یك از تحقیقات رسمی كه در مورد این حوادث انجام شده نتیجه ای را دربر نداشته است. به دلیل اینكه در مصر حكومت سركشی وجود دارد كه مانع كامل شدن تحقیقات و به نتیجه رسیدن آنها می شود، زیرا كه این حكومت دستش به خون بی گناهان آغشته شده است و آن حكومت شورای عالی نیروهای مسلح است كه حكومت مصر را در دست دارد. بدون حكومتش جنبه قانونی داشته باشد.

این روزنامه در ادامه نوشت: این تحقیقات باید در مرحله اول به شورای عالی نیرو های مسلح و مسوولیت های سیاسی و جنایی این شورا معطوف شود كه از زمان به دست گرقتن حكومت باعث كشتارها و سركوب های بسیاری در مصر شده است.

همچنین این روزنامه اشاره كرد كه این جنایت در اصل به شكست مفتضحانه شورای عالی نیروهای مسلح در اداره كشور در دوره انتقالی برمی گردد كه علاو بر نداشتن كارشناسان ماهر از زیر بار مسوولیت هایش شانه خالی كرده، با نیروهای مخالف انقلابیون مصر تبانی می كند و در مصر درصدد بحران آفرینی بوده و همیشه درصدد اشاعه فساد و استبداد در مصر است. همچنین باید به نقش این شورا در دوره حكومت حسنی مبارك پرداخته شود و رابطه شورای نظامی با رژیم حسنی مبارك مورد بررسی قرار گیرد.

پژوهش**الف.ی**1732**9123



:: برچسب‌ها: حزب ,
:: بازدید از این مطلب : 413
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : abbuse

به گزارش مركز لرزه‌نگاری كشوری موسسه ژئوفیزیك دانشگاه تهران، این زمین لرزه درساعت 20 و 29 دقیقه و 29 ثانیه در 05/38 درجه عرض شمالی و 97 / 47 درجه طول شرقی رخ داده است.

تاكنون از خسارات احتمالی این زلزله گزارشی دریافت نشده است.

** 1597 **



:: برچسب‌ها: شیکاگو , زرد ,
:: بازدید از این مطلب : 436
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : abbuse

به گزارش ایرنا،‌ در این دیدار كه بعدازظهر امروز (سه شنبه) در هفته بیست و پنجم مسابقه های فوتبال لیگ برتر باشگاه های ایران در ورزشگاه شهید بهشتی شهر بوشهر برگزار شد، تیم شاهین بوشهر با نتیجه تساوی 2 بر 2 مقابل تیم شهرداری تبریز متوقف شد.

شاگردان 'علی اصغر مدیرروستا' كه به خوبی از شرایط بحرانی تیم شاهین بوشهر مطلع بودند، با گل 'بهنام بیرانوند' كه در دقیقه 20 برای این تیم به ثمر رسید، از تیم شاهین بوشهر پیش افتادند.

اما این پایان كار نبود و شاگردان 'ابراهیم قاسمپور' كه به هیچ وجه نمی خواستند در دیدار خانگی خود بازنده باشند، در همان نیمه نخست با زدن 2 گل كه توسط 'بابك لطیفی' در دقیقه 37 و 'لك چیرا' در دقایق پایانی نیمه نخست به ثمر رسید، نتیجه این دیدار را در نیمه نخست به سود خود خاتمه دادند.

این نتیجه تا دقیقه 79 پابر جا بود كه با گلزنی 'مهدی محمدزاده' در این دقیقه، بازی به تساوی كشیده شد و تا پایان این نتیجه باقی ماند.

محمدرضا اكبریان قضاوت این بازی را برعهده داشت و محمدرضا منصوری و بهروز برون نیز به عنوان كمك، وی را در امر قضاوت همراهی كردند.

ابراهیم میرزابیگی نیز ناظر داوری این بازی بود.

9144 / 1589



:: برچسب‌ها: ظروف چینی ,
:: بازدید از این مطلب : 419
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : abbuse

به گزارش ایرنا از بیروت، به مناسبت فرا رسیدن ولادت پیامبر اكرم (ص) وآغاز وحدت اسلامی شیخ 'حسان عبد الله'، مقام ارشد تجمع علمای مسلمین طی سخنانی امروز سه شنبه گفت: مسلمانان باید با وحدت كلمه ومقاومت در برابر توطئه های دشمنان اسلام، مراسم ولادت حضرت محمد را جشن بگیرند.

وی با اشاره به تلاش غرب در گسترش اسلام آمریكایی درمنطقه افزود: غرب سعی می كند با ارائه تصویری شكست خورده ازاسلام درمنطقه وجهان، نظام های حكم وابسته به خود را درمنطقه جایگزین كند.

شیخ حسان عبدالله تصریح كرد: اسلام واقعی امروز مورد هجمه گسترده غرب قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینكه عملیات اخیر پرتاب ماهواره به فضا دستآورد جدید ایران در پیشرفت در عرصه فضا نوردی است ادامه داد: 'ما این پیشرفت ها را به محضر رهبر انقلاب اسلامی ایران تبریك می گوییم.'

این مقام ارشد تجمع علمای مسلمین با اشاره به طرح پیشنهادی سفیر جمهوری اسلامی ایران درلبنان درمورد آمادگی ایران در رفع مشكل برق لبنان گفت: 'ما از این اقدامات جمهوری اسلامی ایران تشكر می كنیم ومایه تعجب است كه گوش شنوایی دراین زمنیه وجود ندارد.'

شیخ حسان عبدالله تأكید كرد: 'ما همبستگی خود را با جمهوری اسلامی ایران دربرابر حملات آمریكا ورژیم صهیونیستی با هدف منع ایران از دست یابی به انرژی هسته ای صلح آمیز كه حق مسلم همه ملت های جهان است اعلام می كنیم.'

خاورم*2023**1423



:: برچسب‌ها: رقص , زمستان ,
:: بازدید از این مطلب : 461
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 بهمن 1390 | نظرات ()