نوشته شده توسط : abbuse

سید 'جواد هاشمی' روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا افزود: از همان روز نخست منتظر بودم كه به من بگویند چرا جواد هاشمی فیلم جنگی نساخت در حالی كه من معلم هستم و نخستین حس و كار هنری من در سال 1361 با عنوان كلاغ سخنگو برای كودكان ساخته شد.

وی ادامه داد: احساس می كنم باید برای كودكان بسازم زیرا با مقوله كودكان به صورت تجربی آشنا هستم و معتقدم بچه ها اساسا فانتزی هستند بنابراین گونه فانتزی را برای ساخت فیلم 'پیشونی سفید' انتخاب كردم.

این كارگردان سینما ادامه داد: از همان ابتدا بازیگری را با فانتزی و تخیل آغاز كردم و احساس شد كه باید شخصیت های مورد نظر خود را به صورت استعاری روی پرده سینما به تصویر بكشم تا كودكان ارتباط موثر برقرار كنند.

هاشمی تاكید كرد:خیلی برای تلویزیون فیلم ساختم اما دوست داشتم با استعداد اندك و تجربه كم وارد سینمای كودك نشده و نخستین اثر سینمایی من در عرصه سینمای كودك فیلمی درخور توجه باشد و خوشحالم بچه ها با این اثر سینمایی ارتباط موثری برقرار كردند.

وی توضیح داد: در این اثر سینمایی بجای استفاده از عروسك، از گریم استفاده كردم زیرا همه احساسات یك بازیگر در چهره او خلاصه می شود و نمی توان از طریق عروسك یك احساس را به كودك منتقل كرد.

این بازیگر سینما گفت: برخی عروسك ها مانند كلاه قرمزی نیز تلفیقی با آقای مجری است و این تلفیق مورد پسند كودكان است.

وی یادآور شد: تلاش ما بر این بود با گریم های درست روندی را پیش گیریم كه شخصیت های مختلف برای كودكان باورپذیری داشته باشد.

هاشمی یادآورشدكه گریم بازیگران در این اثر سینمایی در عرصه سینمای كودك بی نظیر است و اگر من جسارت كردم و وارد حوزه سینمای كودك شدم خوشحالم زیرا تلاش كردم اثری شاد برای كودكان بسازم و از دوستان همفكر خود خواهشمندم كوتاه آمده و با نگاهی باز به این اثر سینمایی نگاه كنند زیرا پیغمبر (ص) بچه ها را به دوش خود سوار می كردند و ایشان باید الگوی ما در برخورد با كودكان باشند.

وی گفت: فیلم پیشونی سفید اثری تلخ است اما در یك نمای موزیكال و مفرح قصه دزدی و افریته برای كودك لذتبخش می شود.

پیشونی سفید در هفتمین روز - چهارشنبه- در سینمای اهالی رسانه جشنواره فجر نمایش داده شد.

برنامه نمایش فیلم های جشنواره فجر تا 23 بهمن ماه ادامه دارد.

فراهنگ**1983**



:: برچسب‌ها: باغ ,
:: بازدید از این مطلب : 457
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : abbuse

به گزارش ایرنا، 'مرتضی اسدی' شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار كرد: سه امتیاز این بازی برای تیم تراكتورسازی تبریز، مهم و حیاتی بود و با كسب آن سه امتیاز، فاصله امتیازی تیم ما با تیم های بالای جدولی سپاهان و استقلال كمتر شد.

وی گفت: بازیكنان در بازی امروز، دستورات كادر فنی را به خوبی در زمین پیاده كرده و با حمایت تماشاگران و ارایه یك بازی خوب، تیم را در كورس مدعیان نگاه داشتند.

اسدی اظهار كرد: از تماشاگران و هواداران تیم كه با وجود سرمای شدید شهر تبریز در ورزشگاه حضور یافته و تیم را تنها نگذاشتند، تشكر می كنم و امیدوارم با كسب نتایج خوب و سهمیه آسیایی، جوابگوی محبت آنها باشیم.

تیم فوتبال تراكتورسازی تبریز در هفته بیست و پنجم لیگ برتر با برتری 4 بر یك مقابل صنعت نفت آبادان با 46 امتیاز در رده سوم باقی ماند و فاصله امتیازی خود با تیم های بالای جدولی سپاهان اصفهان و استقلال تهران را به ترتیب به 3 و یك امتیاز كاهش داد.

'خوزه آلبرتو كاستا' سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان نیز آنچه كه رسیدن به موقع به پرواز تبریز - تهران، عنوان شد، از حضور در كنفرانس مطبوعاتی خودداری كرد.

7233/587

1589



:: برچسب‌ها: هندوستان ,
:: بازدید از این مطلب : 465
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : abbuse

'احمد شیبانی' عصر روز چهارشنبه در مراسم تولید انبوه داروی ضد سرطان موسوم به 'دوكسوروبیسین لیپوزومال' با فناوری نانو در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این دارو پنج میلیون دلار ارزبری دارد كه با تولید انبوه آن در كشورمان، از خروج ارز به میزان یك سوم ارزبری آن جلوگیری می شود.

وی داروی یاد شده را یكی از داروهای مهم و حساس در رابطه با سرطان عنوان و بیان كرد: این دارو یكی از داروهای پرمصرف در سرطان است كه با تلاش متخصصان به صورت تزریقی و با فناوری نانو به تولید انبوه رسیده است.

رییس سازمان غذا و دارو با اشاره به اهمیت تولید داروهای ضد سرطانی تصریح كرد: این اقدامات جزو باقیات الصالحات است و با هیچ چیز مادی قابل قیاس نیست.

وی با بیان اینكه 140 قلم دارو به روش بیوتكنولوژی تولید می شود، گفت: از این تعداد، 25 قلم پرمصرف و گران هستند كه 9 قلم در كشور ما در دست تولید قرار دارد و تا پایان برنامه پنجم به تعداد بیشتری خواهیم رساند.

شیبانی به برنامه ریزی و سرمایه گذاری برای تولید گیاهان دارویی اشاره و خاطرنشان كرد: با داروهای گیاهی و سنتی آشنایی داریم اما با ورود پزشكی جدید، این بخش كم رنگ باقی مانده است.

وی با بیان اینكه داروهای گیاهی با منابع مختلف در داخل كشور در اقلیم های گوناگون وجود دارد، افزود: می توان این گیاهان دارویی را به فرم دارو درآورد كه هم اكنون به صورت قرص و شربت موجود می باشد.

رییس سازمان غذا و دارو به راه اندازی دانشكده طب سنتی از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی اشاره و اضافه كرد: این دانشكده یكی از مراكز مهم آموزش عالی در این بخش است.

وی همچنین از تلاش همه پزشكان و كاركنان شركت داروسازی انكولوژی سبحان، مسوولان و مدیران آن، شركت سرمایه گذاری البرز و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در (ره) در دستیابی و تولید انبوه داروی ضد سرطانی 'دوكسوروبیسین لیپوزومال' با فناوری نانو قدردانی كرد.

به گزارش ایرنا، مراسم تولید انبوه داروی ضد سرطان به نام 'دوكسوروبیسین لیپوزومال' با فناوری نانو روز چهارشنبه در شركت داروسازی انكولوژی سبحان واقع در شهر صنعتی رشت برگزار شد.

بهره برداری از خط تولید نانو داروی ضدسرطان برای اولین بار در ایران در شركت سبحان داروی رشت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) انجام گرفت.

آغاز تولید انبوه این دارو با قرائت رمز 'یا رسول الله(ص)' و 'الله اكبر' انجام شد. ك/3

7286/604/508



:: برچسب‌ها: بارسلونا ,
:: بازدید از این مطلب : 387
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : abbuse

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی سازمان بازرسی كل كشور، حجت الاسلام و المسلمین 'مصطفی پور محمدی' در حكمی 'محمد صادق پور' را به سمت بازرس كل كشور و شهرداری ها و 'همایون احمدی خطیر' را به سمت بازرس كل اموربهداشت و درمان سازمان بازرسی كل كشور منصوب كرد .

در احكام این افراد آمده است : با آگاهی از وظیفه پذیری، مسوولیت شناسی و شایستگی ، به مدت سه سال به این سمت منصوب می شوید تا بر معیار شرع و قانون ، وظایف سازمانی خود را انجام دهید .

' تحقق عدالت و كارآمدی هر چه افزون تر و نقد و اصلاح امورمطالبه ای است كه باید وجهه همت خود قرار دهید .'

اجتمام * 1079**



:: برچسب‌ها: دختر , سنگ ,
:: بازدید از این مطلب : 443
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : abbuse

'علی محمد موسوی' روز چهارشنبه در جریان برپایی نمایشگاه بین المللی صنعت چاپ و بسته بندی كشورهای عضو اكو در مشهد گفت: صنعت چاپ این استان در كشور پیشرو و شاخص است و به همین سبب فرآیند برگزاری این نمایشگاه را در مشهد تسهیل كردیم.

وی افزود: با توجه به ظرفیت های بسیار خراسان رضوی آمادگی داریم در سایر حوزه هایی كه این استان توانمندی و استعداد لازم را دارد با استفاده از ظرفیت ها روند برگزاری برنامه های مشترك با كشورهای عضو اكو را با محوریت این استان فراهم كنیم.

وی از جمله این حوزه ها را توریسم و توریسم درمانی عنوان كرد و افزود: در صورت موافقت و آمادگی استان می توان برنامه هایی را در این حوزه های تخصصی به صورت منطقه ای برگزار كرد.

وی با اشاره به تبدیل روابط كشورها از بین المللی گرایی به منطقه گرایی، گفت: امروز كشورهای منطقه متوجه شده اند كه منافع اقتصادی خود را باید در اطراف و میان همسایگان خود جستجو كنند.

استاندار خراسان رضوی نیز گفت: صنعت چاپ در جمهوری اسلامی ایران بویژه استان خراسان رضوی از رشد و توسعه قابل توجهی برخوردار است.

'محمود صلاحی' افزود: با توجه به اینكه یكی از جنبه های انقلاب

ما رویكرد فرهنگی است، توجه به این حوزه پس از پیروزی انقلاب اسلامی از رشد فزاینده ای برخوردار بوده است.

وی با بیان اینكه سیاست ما توسعه مناسبات و مراودات منطقی و مسالمت آمیز با همه كشورهای دنیا است، اظهار داشت: توسعه روابط با كشورهای مسلمان منطقه و عضو اكو در اولویت است.

صلاحی گفت: تحقق این امر باعث انتقال تجربه و هم افزایی در حوزه های مختلف فرهنگی، علمی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی خواهد شد.

وی با اشاره به جایگاه ویژه استان در زمینه های اقتصادی، علمی و فرهنگی افزود: قرار گرفتن خراسان رضوی در شاهراه ارتباطی آسیای میانه موقعیت راهبردی برای مبادلات منطقه ای به وجود آورده است.

صلاحی با بیان اینكه از ابتدای امسال تاكنون هفت نمایشگاه خارجی در مشهد برگزار شده، گفت: اعزام چهار هیات تجاری از استان به كشورهای همسایه، پذیرش پنج هیات تجاری خارجی و برگزاری چند نمایشگاه از توانمندی ها و دستاوردهای خراسان رضوی در كشورهای همسایه در سال آینده از برنامه های اجرا شده و در حال اجرای مسوولان استان است.

نمایشگاه بین المللی صنعت چاپ و بسته بندی كشورهای عضو اكو امروز با حضور 70 شركت كننده از هفت كشور منطقه شامل ایران، پاكستان، افغانستان، قرقیزستان، قزاقستان، ازبكستان و تركمنستان به مدت سه روز آغاز شده است.

این نمایشگاه در سه هزار متر مربع وسعت برپا شده كه 20 درصد از شركت كنندگان در حوزه صنعت چاپ، 24 درصد در بخش بسته بندی، 27 درصد اتحادیه ها، انجمن ها و نشریات تخصصی، 29 درصد هم تبلیغات، مواد اولیه، چاپ و بسته بندی هستند. /2

2713 /664/330



:: برچسب‌ها: ژاپن , نیکون ,
:: بازدید از این مطلب : 420
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : abbuse

به گزارش خبرنگار ایرنا ، سید حسین صابری در سفر روز چهارشنبه خود به خلخال پس از افتتاح پروژه ها و طرح های عمرانی اقتصادی این شهر جهت دیدار با روستاییان و افتتاح پروژه های روستاهای ترزنق ولمعه دشت از توابع بخش مركزی خلخال عازم این روستاها شد.

این گزارش حاكیست كه استاندار اردبیل و هیات همراه در كولاك شدید گردنه پیر یوسف واقع در محور خلخال به هشتجین گرفتار شده و پس از مدتی به علت بارش برف سنگین برف همراه با كولاك شدید و نبود دید كافی برای ادامه مسیر به ناچار از افتتاح این پروژه ها صرف نظر كرده و مجبور به بازگشت به خلخال شد.

وی پس از بازگشت از راه خلخال به هشجین با حضور در كارخانه تولید كلوچه شهر خلخال از نزدیك در جریان مسایل و مشكلات این واحد تولیدی قرار گرفته و برای حل مشكل مالی این كارخانه قول مساعد داد.

در جریان سفر استاندار اردبیل به خلخال 40 پروژه عمرانی، تولیدی و خدماتی با 140 میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری رسید.

بارش برف سنگین در شهرستان خلخال راه دهها روستای این شهرستان را مسدود كرد.

7119/530/245



:: برچسب‌ها: پارک , کنسرت ,
:: بازدید از این مطلب : 409
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : abbuse

'آیت‌الله صادق آملی لاریجانی ' روز چهارشنبه در جلسه مسوولان عالی قضایی با یادآوری تلاش و توطئه‌های همیشگی دشمنان نظام اسلامی ایران برای ایجاد فاصله میان مردم و مسوولان و كمرنگ جلوه دادن حضور مردم در صحنه‌های حساس انقلاب، افزود: در هر زمان و مكانی باید سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی بداریم.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط ‌عمومی قوه قضاییه، رییس دستگاه قضا ادامه داد قطعا مردم همیشه در صحنه ایران نیز با درك شرایط و حساسیت‌های موجود با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن اقتدار و صلابت نظام اسلامی را بیش از پیش به نمایش خواهند گذاشت و پیام محكمی به دشمنان خواهند داد كه استقلال ایران با حضور و حمایت همیشگی مردمی تضمین شده است و مردم همچنان پای نظام اسلامی خود ایستاده‌اند.

رییس قوه قضاییه با تاكید بر این‌كه مسوولان نظام اسلامی نیز از خدمت كردن به مردم خوشحال و خشنود هستند، اظهار داشت: مسوولان نظام با افتخار و خشنودی و نیز با پایبندی به اصول و ارزش‌های اسلامی در خدمت مردم هستند چرا كه مردم در این نظام باید مورد توجه باشند.

*** خواب دشمن برای سرد شدن تنور انتخابات تعبیر نمی شود

لاریجانی با یادآوری در پیش بودن نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: توجه جدی به توصیه‌های مقام معظم رهبری در بحث تایید صلاحیت‌ها باید مدنظر مسوولان مربوطه و شورای نگهبان قرار گیرد كه بطور قطع این اتفاق خواهد افتاد و با توجه كامل صلاحیت‌ها بررسی خواهد شد.

رییس قوه قضاییه درباره تلاش دشمنان جمهوری اسلامی برای تخریب در روند برگزاری انتخابات و اخلال گفت:‌ مردم با حضور گسترده و هوشیارانه خود در انتخابات و مسوولان نیز با فراهم كردن مناسب مقدمات انتخابات اجازه نخواهند داد كه خواب دشمنان در كمرنگ كردن و سرد شدن تنور انتخابات تعبیر شود.

لاریجانی از توجه ویژه روسای كل دادگستری‌ها و دادستان‌های سراسر كشور برای انجام وظایف قانونی در مورد انتخابات و توجه به بحث پیشگیری از وقوع جرم در انتخابات از سوی قوه قضاییه خبر داد و گفت: قوه قضاییه برحسب وظایف قانونی خود و به منظور پیشگیری از وقوع جرم و تخلف و اختلال در روند انتخابات، جریان انتخابات را رصد خواهد كرد.

وی تصریح كرد البته این مساله به معنای دخالت در روند اجرای انتخابات و نظارت بر آن كه هر یك به حسب قانون متولی خاصی دارد، نیست.

رییس قوه قضاییه درباره سخنان مقام معظم رهبری در نماز جمعه تهران 'اقتدار و صلابت' را مهم‌ترین خصوصیت سخنان مقام معظم رهبری برشمرد و تاكید كرد در مجموع سخنان مقام معظم رهبری، صلابت و اقتدار و مقابله با فزونی‌خواهی دشمنان نظام اسلامی موج می‌زد و ما باید شكرگزار این نعمت الهی باشیم كه رهبر انقلاب اسلامی با گذشت بیش از 30 سال از انقلاب چنین محكم و استوار با مردم جهان سخن می‌گوید و مقابل تمام زیاده‌خواهی‌ دشمنان نظام می‌ایستد.

لاریجانی تبیین دقیق و جامع وضعیت نظام جمهوری اسلامی ایران و توجه به پیشرفت‌های علمی و فناوری را از دیگر ویژگی‌های سخنان رهبر معظم انقلاب توصیف كرد.

وی گفت: با وجود تحریم‌های دایمی دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران و با وجود سختی‌های فراوانی كه ملت ایران در پیمودن مسیر كمال خود تحمل كرده اما باز هم استقلال و اقتدار خود را حفظ كرده است و این مساله بجز در سایه توكل به ذات الهی و ایمان اسلامی میسر نبود و اكنون می‌بینیم كه دستاورد عظیم این مقاومت، الگو شدن نظام اسلامی در جهان اسلام است.

رییس قوه قضاییه، پیشرفت‌ها و خدمت‌رسانی به مردم بویژه در روستاها پس از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره كرد و با طرح این پرسش كه آیا در زمان رژیم سابق وضع خدمات‌رسانی به روستاها و وضعیت علمی كشور اینگونه بود؟ افزود: گرچه شاید بهتر و بیشتر از وضع موجود نیز می‌شد كه به مردم خدمت‌رسانی كرد اما با وجود تحریم‌های دایمی و جنگ تحمیلی و سایر توطئه‌ها ملت و مسوولان توانستند در مسیر رشد و تعالی حركت مستمر داشته باشند.

رییس دستگاه قضایی تاكید كرد از همه دستاوردهای نظام اسلامی مهم‌تر، گسترش تفكر اسلامی در كل جهان است؛ اكنون می‌بینیم كه مدل اسلامی نظام جمهوری اسلامی ایران در دل‌ها زنده شده است، اگرچه غربی‌ها پس از بیداری اسلامی در پی تصاحب این انقلاب‌ها بودند اما مردم مسلمان این كشورها نشان دادند كه به ماهیت اسلامی بیداری توجه دارند.

لاریجانی گزارش‌های اخیر برخی رسانه‌های خبری انگلیس درباره آزادی یك روحانی زندانی‌شده در این كشور را نمونه بارزی از نقض حقوق بشر دانست و گفت: بر حسب گزارش‌های منتشرشده این فرد پس از 10 سال بدون دلیل و اتهام مشخصی تنها به خاطر این‌كه امنیت كشورشان در خطر بوده زندانی شده و حالا بعد از این مدت طولانی قرار است آزاد شود كه این مساله جدا از وابستگی یا عدم وابستگی این فرد به هر گروه و جریانی، بار دیگر تناقض در ادعاهای حقوق‌بشری غربی‌ها را آشكار كرد.

وی با تبریك میلاد پیامبر اكرم اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) به تشریح مقام عظیم و درجه رفیع پیامبر گرامی اسلام درگاه الهی و اعتباری نبودن این مقام عظیم پرداخت و گفت: پیامبر گرامی اسلام حقایق عالم را به تمام معنا دریافت و تنزیل الهی را در قالب آیات قرانی شهود نمود و با دستیابی به مقام ' رحمه للعالمین ' به مقام عالیترین شفاعت كننده بندگان در درگاه الهی رسیده بود.

رییس قوه قضاییه با تاكید بر این نكته كه پیامبر اسلام واسطه میان حق و خلق بود، با استناد به آیاتی از سوره نجم گفت: این آیات قرآنی نشان می‌دهد بعد از این‌كه پیامبر اسلام (ص) به مقام شامخ و رفیع در هستی رسید، پذیرای وحی الهی شدند.

لاریجانی، تفكر و اندیشه الهی در كلام پیامبر گرامی اسلام را موجب كمال انسانی دانست و به تفكر و اندیشه انسانی غرب در مقابل تفكر الهی اشاره كرد و افزود: غربی‌ها از قرن‌ها پیش از این به سمت توجه به استقلال انسانی در مقابل تجلی وحیانی حركت كردند و توجه به استقلال انسانی را دلیل پیشرفت خود دانستند و افرادی نیز در جامعه خودمان به این بحث گرایش پیدا كردند و تا جایی پیش رفتند كه حالا می‌خواهند حق خود را از خداوند متعال بستانند.

رییس قوه قضاییه، تفكر اسلامی را تفكری مبتنی بر وحی الهی دانست كه در آن انسان به عنوان عبد الهی به مقامی می‌رسد كه می‌تواند برای بشریت نسخه شفابخش الهی بیاورد.

لاریجانی ابراز امیدواری كرد كه مسلمانان همواره در اقتدا به رسول گرامی اسلام به مراتب بالای كمال انسانی برسند.

براساس این گزارش، در جلسه امروز مسوولان عالی قضایی، معاون اداری و مالی قوه قضاییه گزارشی از وضعیت بودجه سال 1391 و نحوه بررسی آن در كمیسیون قضایی و حقوقی مجلس ارائه كرد كه رییس قوه قضاییه خواستار اختصاص بخشی از درآمدهای قوه قضاییه نظیر درآمدهای ثبت و تعرفه‌ها برای جبران كسری بودجه دستگاه قضایی شد.

در ادامه این جلسه، گزارش رییس و معاونان سازمان بازرسی كل كشور از نحوه عملكرد شوراهای حل اختلاف مورد بحث و بررسی قرار گرفت كه رییس دستگاه قضایی در هر بخش توصیه‌های لازم را ارایه كرد.

اجتمام**9105**1313**1572



:: برچسب‌ها: هاوایی , دوچرخه , هنر ,
:: بازدید از این مطلب : 421
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : abbuse

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، حجت الاسلام' سیدمحمدحسن ابوترابی فرد' عصر چهارشنبه در همایش 'انقلاب اسلامی ، انتخابات مجلس نهم و بیداری اسلامی ' افزود: فهرست جبهه متحد اصولگرایان در تهران اعلام شده و در دیگر شهرستانها نیز در حال نهایی شدن است.

وی در ادامه با اشاره به دو مقوله اسلامیت و جمهوریت كه جایگاه نظام جمهوری اسلامی را شكل می دهند اظهارداشت:یكی از مهمترین دلایل اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران وجود جایگاه جمهوریت در این نظام است و اگر تئوری این نظام را منهای جمهوریت مطرح كنیم قطعا این جایگاه منطقه ای را تجربه نمی كردیم.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر اصل 110 قانون اساسی نبود اسلامیت نظام رنگ می باخت زیرا عمود خیمه نظام جمهوری اسلامی ایران، فقیه عادل ، مدیر و مدبری است كه با الهام از آموزه های دینی این رسالت را بر عهده گرفته است.

ابوترابی فرد با بیان این كه ملاك تعیین رهبر در دوران غیبت، داشتن دانش و فقاهت در دین و اعلم تر بودن از دیگران می باشد افزود: به لطف خدا طی سه دهه گذشته ولایت فقیه دیروز در شخصیت امام (ره) و امروز در خلف صالح آن بزرگوار مقام معظم رهبری ، مدیر مدبر و شجاع و بی اعتنای به دنیا تجلی یافته است.

وی ادامه داد: جمهوریت یكی از شاخصه های مهم و كلیدی در نظام جمهوری اسلامی ایران است و هر قدر رنگ جمهوریت تقویت شود بر اقتدار نظام افزوده خواهد شد.

ابوترابی فرد تصریح كرد: باید با فراهم آوردن زمینه حضور و مشاركت شایسته مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را افزایش دهیم.

وی تاكید كرد:باید تلاش كنیم تا شاهد حضور گسترده مردم در انتخابات و انتخاب افرادی توانمند در مجلس نهم شورای اسلامی باشیم .

حجت الاسلام ابوترابی فرد با اشاره به تاریخچه تشكیل جبهه متحد اصولگرایان اظهارداشت: لیست 30 نفره جبهه متحد اصولگرایان در تهران نهایی و قطعی شده است .

وی همچنین با اشاره به عملكرد مجلس هشتم افزود: این دوره از مجلس از نظر اتخاذ مواضع سیاسی در مواجهه با رویدادهای جهانی ، جریان فتنه و تعامل با قوا عملكرد قابل قبولی دارد.

وی ادامه داد: دهه چهارم انقلاب دهه پیشرفت و عدالت است و باید با بكارگیری ظرفیت ها بتوانیم به قدرت برتر و بزرگ اقتصادی تبدیل شویم.

وی همچنین با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال جهاد اقتصادی اظهارداشت: اقدامات زیادی در این جهت انجام شده كه از مهمترین آن اجرای طرح هدفمند سازی یارانه ها است كه جسارت دولت در این راستا جای تحسین دارد.

سیام**7378**1580



:: برچسب‌ها: بارسلونا ,
:: بازدید از این مطلب : 423
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : abbuse

'فرهاد پورغلامی' چهارشنبه شب پس از پایان بازی تیم های فوتبال ملوان بندرانزلی و نفت تهران در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اضافه كرد:‌ بازی خوبی را مقابل تیم نفت به نمایش گذاشته و حملات زیادی را روی دروازه این تیم انجام دادیم.

وی با اشاره به این كه دروازه بان تیم نفت تهران بهترین بازیكن زمین بود، اظهار داشت: موقعیت های ما تبدیل به گل نشد و نفت با یك بازی فشرده و بسته، سه امتیاز با ارزش این دیدار را كسب كرد.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی ادامه داد: به تیم نفت بابت این پیروزی تبریك می‌ گویم، اگر این بازی را می ‌بردیم وضعیت خوبی در جدول پیدا می‌ كردیم.

پورغلامی در پایان در مورد وضعیت داوری این دیدار گفت: عملكرد داور در دیدار تیم های ملوان بندرانزلی و نفت تهران خوب بود و اشتباه خاصی را مرتكب نشد.

تیم فوتبال نفت تهران، عصر امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه تختی شهرستان بندرانزلی با نتیجه یك بر صفر تیم ملوان را شكست داد.

هم اكنون تیم نفت تهران با 41 امتیاز در رتبه پنجم و ملوان با 30 امتیاز در مكان دهم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال ایران (جام خلیج فارس) قرار دارند.ك/3

7151 / 1589



:: برچسب‌ها: رنگ , آسمان ,
:: بازدید از این مطلب : 445
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : abbuse

به گزارش خبرنگار حوزه دفاعی ایرنا، امیر دریادار 'حبیب الله سیاری' و دریابان 'عبدالله بن خمیس بن عبدالله الرئیسی' در این دیدار كه در محل ستاد نیروی دریایی ارتش برگزار شد در مورد مسایل مورد علاقه دو كشور بویژه در زمینه همكاری مشترك دفاعی گفت و گو و تبادل نظر كردند.

مشروح نشست رسمی فرماندهان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و عمان متعاقبا ارسال می شود.

فرمانده نیروی دریایی ارتش عمان و هیأت همراه كه روز دوشنبه وارد تهران شده اند در مدت حضور در جمهوری اسلامی ایران از یگان های مختلف دریایی كشورمان در بندرعباس و نوشهر بازدید كردند.

فرمانده نیروی دریایی عمان و هیات همراه پس از حضور در منطقه یكم نیروی دریایی ارتش در بندرعباس روی ناوشكن جماران حاضر شدند و از بخش های مختلف این ناوشكن و همچنین كارگاههای ساخت تجهیزات و تعمیر شناورها دیدن كرد.

فرمانده نیروی دریایی عمان و هیات همراه امروز چهارشنبه از بخش های مختلف دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره ) نوشهر از جمله زمین فوتبال و میدان موانع ، دانشكده ناوبری و فرماندهی كشتی ، دانشكده مكانیك و دانشكده برق نیز بازدید كردند.

دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره ) ارتش درشهرستان نوشهر در غرب مازندران مستقر است.

سیام**1478 1418



:: برچسب‌ها: خیابان , زن ,
:: بازدید از این مطلب : 463
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 بهمن 1390 | نظرات ()